اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب راه اندازی ستاد انتخاباتی یادگار امام


راه اندازی ستاد سید حسن خمینی در «ساختمان سابق دانشگاه ایرانیان» تکذیب شد.

پایگاه خبری انتخاب: راه اندازی ستاد سید حسن خمینی در «ساختمان سابق دانشگاه ایرانیان» تکذیب شد.

یک منبع نزدیک به آیت االله سید حسن خمینی، درگفتگویی خبر منتشر شده در برخی کانال های تلگرامی مبنی بر راه اندازی ستاد انتخاباتی ایشان در محل سابق دانشگاه ایرانیان را تکذیب کرد.

این منبع نزدیک افزود: تاکنون هیچ ستاد انتخاباتی برای یادگار امام تشکیل نشده است.


ویدیو مرتبط :
تیر اندازی هوایی با فشنگ جنگی در ستاد انتخاباتی یکی از نامزدهای انتخابات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب تعیین اعضای ستاد انتخاباتی هاشمی


دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با صدور اطلاعیه‌ای، اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر «انتصاب اعضای ستاد انتخاباتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» را تکذیب کرد.

خبرگزاری مهر: در آخرین جلسه ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی، اسحاق جهانگیری به عنوان رئیس ستاد، محمدعلی نجفی قائم مقام و علی مطهری به عنوان سخنگوی ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی برگزیده شدند.

در آخرین جلسه ستاد انتخاباتی اکبر هاشمی رفسنجانی، اسحاق جهانگیری به عنوان رئیس ستاد، محمدعلی نجفی قائم مقام و علی مطهری به عنوان سخنگوی ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی برگزیده شدند.



خبر تعیین اعضای ستاد هاشمی رفسنجانی تکذیب شد


خبرگزاری ایسنا: خبر تعیین اعضای ستاد انتخاباتی هاشمی رفسنجانی، از سوی دفتر وی تکذیب شد.

 دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با صدور اطلاعیه‌ای، اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر «انتصاب اعضای ستاد انتخاباتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» را تکذیب کرد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: «پس از ثبت‌نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکنون، گزینه‌های مختلفی برای تصدی مسئولیت ستاد انتخاباتی ایشان مطرح شده، ولی به هیچ‌وجه تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده و فرد یا افراد مشخصی برای این مسئولیت معرفی نشده‌اند.»

در بخش پایانی این بیانیه تاکید شده است: «ضمناً دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بار دیگر از کلیه رسانه‌های همگانی تقاضا دارد اخبار مربوط به این حوزه را تنها از مبادی رسمی دفتر ایشان دریافت کنند و از درج اخبار دریافتی از سایر منابع غیررسمی خودداری کرده و قبل از انتشار هرگونه خبری صحت و سقم آن را از دفتر ایشان جویا شوند.»