اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب خبر مذاکره ایران و آمریکا در باکو


مسئول رسانه‌ای سفارت ایران در جمهوری آذربایجان خبر منتشر شده مبنی بر مذاکره ایران و آمریکا در باکو درباره داعش را تکذیب کرد.

خبرگزاری فارس: سید محمد آیت اللهی مسئول رسانه‌ای سفارت جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان خبر منتشره از سوی برخی رسانه‌ها مبنی بر مذاکره  مقامات ایران و آمریکا در باکو درباره داعش را تکذیب کرد.

وی با بی اساس خواندن این خبر گفت: هیچ مذاکره ای بین ایران و آمریکا در باکو صورت نگرفته است.

شایان ذکر است که برخی از رسانه ها در روزهای اخیر اعلام کرده بودند که مقامات ایران و آمریکا در باکو در جلسه ای محرمانه درباره داعش مذاکره کرده اند.


ویدیو مرتبط :
.:تکذیب خبر کنسرت سامی یوسف در ایران توسط خودش:.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب یک خبر درباره مذاکره ایران و آمریکا


یک مقام آگاه در وزارت امور خارجه گزارش‌های اخیر منتشره در برخی رسانه‌های آمریکایی از جمله خبرگزاری آسوشیدپرس مبنی بر مذاکره مخفیانه ایران و آمریکا را تکذیب کرد.

 خبرگزاری ایسنا: یک مقام آگاه در وزارت امور خارجه گزارش‌های اخیر منتشره در برخی رسانه‌های آمریکایی از جمله خبرگزاری آسوشیدپرس مبنی بر مذاکره مخفیانه ایران و آمریکا را تکذیب کرد.

 این مقام آگاه تاکید کرده است: همان‌گونه که چندی پیش دکتر ظریف وزیر محترم امور خارجه نیز تاکید کردند، هیچ گفت‌وگویی بین ایران و آمریکا به غیر از مسائل هسته‌ای و در چارچوب مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با گروه 1+5 صورت نگرفته است.

این مقام آگاه در وزارت امور خارجه با تامل برانگیز خواندن این‌گونه پردازش‌های رسانه‌ای و ابهام‌آفرینی نسبت به رویکرد شفاف و صریح در رویکرد تعاملی ایران در موضوع هسته‌ای خاطرنشان کرد: لازم است رسانه‌ها آثار ناشی از پردازش‌های خبری نادرست و مبهم که فضای ایجابی منبعث از مذاکرات ژنو و توافق حاصله فیمابین را تحت تاثیر قرار می‌دهد، توجه داشته باشند.