اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب خبر لغو روادید زائران ایرانی اربعین


سفارت عراق در ایران لغو روادید ایام اربعین حسینی برای زوار ایرانی را تکذیب و تاکید کرد که زائران ایرانی با گذرنامه و روادید راهی مرزها شوند.

خبرگزاری فارس: یک مقام مسئول در سفارت عراق در ایران در گفت‌وگویی لغو روادید زوار اربعین حسینی را تکذیب و تاکید کرد که زائران حتماً با گذرنامه و روادید راهی مرزها شوند.

طی روزهای گذشته اخباری مبنی بر لغو روادید در برخی سایت‌ها منتشر شده بود که سفارت عراق در ایران و نیز سفارت ایران در عراق این موضوع را تکذیب کردند.

در ایام اربعین حسینی بیش از یک میلیون و دویست هزار زائر ایرانی عازم نجف اشرف و کربلای معلی هستند.


ویدیو مرتبط :
شرایط حضور در راهپیمایی اربعین و ضرورت اخذ روادید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لغو روادید بدو ورود برای اتباع ایرانی در مالزی تکذیب شد



اخبار,اخبار سیاست خارجی ,وزارت امور خارجه

 

اخبار سیاست خارجی - لغو روادید بدو ورود برای اتباع ایرانی در مالزی تکذیب شد

این در حالی است که صدور ویزای فرودگاهی 14 روزه برای ایرانیان همچنان طبق روال گذشته ادامه دارد.

وزارت امور خارجه خبر لغو روادید بدو ورود اتباع ایرانی به خاک مالزی را تکذیب کرد.

به گزارش ایرنا، اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امورخارجه اعلام کرد: مسوول بخش مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کوالالامپور از آمادگی مقامات مالزی برای امضای هر چه سریع تر موافقتنامه استرداد مجرمین میان دو کشور خبر داده بود.

روزنامه نیو استریتس تایمز چاپ مالزی چندی پیش عنوان کرد که وزیر کشور مالزی در پاسخ به یکی از نمایندگان مجلس این کشور اظهار کرده که صدور ویزای فرودگاهی برای شهروندان کشورهای ایران، چین و هند به دلیل شمار زیاد فعالیت های مرتبط با قاچاق انسان متوقف شده است.

این در حالی است که صدور ویزای فرودگاهی 14 روزه برای ایرانیان همچنان طبق روال گذشته ادامه دارد.

مدیر دفتر ایران ایر در مالزی نیز گفته بود که ایرانیان همچنان با ویزای 14 روزه فرودگاهی وارد مالزی می شوند و همین امروز نیز مسافران پرواز ایران ایر بدون مشکلی وارد مالزی شدند و ویزا دریافت کردند. 

اخبار سیاست خارجی - ایرنا