اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب خبر قتل دو کودک توسط پدرشان


فرماندار شهرستان دیلم گفت: خبر قتل دو نونهال یک خانواده توسط پدر آنها و خودکشی وی در یکی از روستاهای شهرستان دیلم کذب است.

خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان دیلم گفت: خبر قتل دو نونهال یک خانواده توسط پدر آنها و خودکشی وی در یکی از روستاهای شهرستان دیلم کذب است.

قاسم قائدی در زمینه خبر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی در زمینه قتل دو نونهال توسط پدر معتاد آنها و خودکشی وی در یکی از روستاهای شهرستان دیلم که در این شبکه‌ها به سرعت در حال انتشار است، گفت: پیگیری‌های ما در این زمینه حاکی از این است که این خبر شایعه‌ای بیش نیست و به هیچ وجه صحت ندارد و ما نیز به شدت این خبر را تکذیب می‌کنیم.

فرماندار شهرستان دیلم گفت: در هفته‌های اخیر گذشته هیچ گونه قتلی در روستاهای بخش مرکزی و بخش امام حسن شهرستان دیلم رخ نداده است.

قائدی گفت: در تماسی که با بخشدار مرکزی و امام حسن(ع) این شهرستان داشته‌ام، آنها نیز وقوع قتل در محدوده بخش‌های تحت امر خود را تکذیب کرده‌اند.

در شبانه روز گذشته خبر قتل دو نونهال یک خانواده توسط پدر معتاد به شیشه آنها و خودکشی وی در یکی از روستاهای شهرستان دیلم به سرعت در حال انتشار در شبکه های اجتماعی است و تشویش اذهان عمومی را به دنبال داشته است.


ویدیو مرتبط :
فیلم تکذیب شد اما خبر تکذیب نشده است!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب یک خبر درباره قتل 15 کودک و نوجوان



تکذیب یک خبر درباره قتل 15 کودک و نوجوان

در پی انتشار اخباری مبنی بر قتل و خوردن 15 کودک توسط یک متهم به قتل در آبادان این موضوع توسط معاون اجتماعی پلیس‌آگاهی تکذیب شد.

سرهنگ اندرز چمنی در مورد انتشار خبری مبنی بر قتل و خوردن گوشت 15 کودک و نوجوان که یک مرد مدعی این عمل بوده است، گفت: پلیس آگاهی ناجا این خبر را تایید نمی‌کند.

وی در مورد اظهارات این متهم نیز گفت: سلامت روان این مرد باید بررسی شود./ایسنا