اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب خبر درگیری محافظان روحانی و مهدوی‌کنی



اخبار ,اخبار سیاسی ,درگیری محافظان روحانی و مهدوی‌کنی

اخبار سیاسی - تکذیب خبر درگیری محافظان روحانی و مهدوی‌کنی

در پی انتشار مطلبی غیرواقعی تحت عنوان "کتک‌کاری محافظان «حسن روحانی» در بیمارستان محل بستری «آیت‌الله مهدوی کنی»"در یکی از سایت‌های خبری، یک منبع آگاه در ریاست جمهوری موضوع مطرح شده را کاملاً بی اساس و کذب محض دانست.

 به گزارش ایسنا، هنگام عیادت دکتر حسن روحانی از آیت الله مهدوی کنی، به دلیل عدم هماهنگی قبلی و حضور سرزده رئیس‌جمهور در بیمارستان محل بستری ایشان، هیچ یک از عوامل رسانه ای نهاد ریاست جمهوری در محل حضور نداشتند و تنها تصویربرداران رسانه ملی و عکاسان خبرگزاری‌ها برای پوشش اخبار مربوط به عیادت مسئولان نظام از آیت الله مهدوی کنی در بیمارستان حاضر بودند.

 

این منبع آگاه ضمن اینکه قویاً خبر هرگونه درگیری میان محافظان را تکذیب کرده است، این اقدام را مصداق بارز نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی دانسته و حق هرگونه پیگرد قانونی را در این خصوص محفوظ می‌داند.

اخبار سیاسی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
فیلم تکذیب شد اما خبر تکذیب نشده است!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خبر درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی تکذیب شد



اخبار,اخباراجتماعی,درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی


 اخباراجتماعی - خبر درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی تکذیب شد

رییس دفتر آیت‌الله مهدوی کنی با بیان این‌که وضعیت عمومی آیت‌الله مهدوی خوب است، گفت: وضعیت ایشان نسبت به قبل بهتر شده و عفونت ریه رییس مجلس خبرگان هم برطرف شده است.

ابراهیم انصاریان در گفت‌وگو با ایسنا، با تکذیب خبر درگذشت آیت‌الله مهدوی اظهار کرد: درمان وضعیت مغزی ایشان ادامه دارد و در این زمینه مشاوره‌های متعددی هم صورت گرفته و تیم پزشکی در حال تلاش برای درمان رییس مجلس خبرگان هستند.
 
وی در پایان افزود: امیدواریم با دعای خیر مردم و تلاش پزشکان حال آیت الله مهدوی کنی بهبود یابد.
 اخباراجتماعی - ایسنا