اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب خبر جنجالی درباره «رحیم شهریاری»


بنا به ادعای یکی از روزنامه های کشور، دادگاه قضائی در آبان ماه سال 1391 حکم به محکومیت «رحیم شهریاری» داد و این خواننده به ۹۱ روز حبس و ۱۰ ضربه شلاق محکوم شد.

صبح بخیر: سال گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه تهیه کننده برنامه های «رحیم شهریاری»، دستمزد او و گروهش را نداده و متواری شده است و هیچ راه دسترسی به ایشان وجود ندارد. انتشار این صحبت ها با واکنش تند مجید احدزاده) تهیه کننده و کنسرت گذار شهریاری) توام شد و او برای اعاده حیثیت از شهریاری به مراجع قانونی شکایت کرد.

پس از گذشت بیش از هشت ماه از این ماجرا، بنا به ادعای یکی از روزنامه های کشور، دادگاه قضائی در آبان ماه سال 1391 حکم به محکومیت «رحیم شهریاری» داد.

سایت صبح بخیر نیز به نقل از آن روزنامه محترم این خبر را پوشش داده بود، اما رحیم شهریاری، خواننده خوب کشورمان در تماس با صبح بخیر این خبر و محکومیت خود را تکذیب کرد.

با تاکید بر حفظ رسالت خبری خود و پوشش جنبه های مختلف این ماجرا، امیدواریم «رحیم شهریاری» عزیز و دوستداران و طرفداران وی و تمامی مخاطبان سایت صبح بخیر، عذرخواهی ما را بابت اشتباه در اطلاع رسانی پذیرا باشند.

بدیهی است به محض انتشار هرگونه خبر تکمیلی، اطلاع رسانی به شما عزیزان مخاطب را وظیفه خود می دانیم و به آن افتخار می نماییم.


ویدیو مرتبط :
موزیک ویدیو رحیم شهریاری به نام خبر ورین ♫

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب یک خبر درباره اسفندیار رحیم مشایی


اسفندیار رحیم مشایی خبر بستری شدن خود را تکذیب و آن را یک خبر دروغ عنوان کرد.

خبرگزاری فارس: اسفندیار رحیم مشایی خبر بستری شدن خود را تکذیب و آن را یک خبر دروغ عنوان کرد.

اسفندیار رحیم مشایی درباره انتشار خبر بیماری خود از سوی برخی سایت‌ها و بستری شدن به دلیل بالا رفتن قند خون، ضمن تکذیب این مطلب گفت: این سایت‌ها تنها اقدام به دروغ‌گویی می‌کنند.

وی افزود: این سایت ها تنها آرزوهای خود را در قالب خبر منتشر می‌کنند.

دیروز برخی از سایت‌ها خبر از بستری شدن وی در یکی از بیمارستان های ارتش به دلیل بالا رفتن قند خبر داده بودند.