اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب خبر انتقاد لاریجانی از اظهارات روحانی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید


اخبار سیاسی  - تکذیب خبر انتقاد لاریجانی از اظهارات روحانی

یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس گفت: اینکه می گویند اقای لاریجانی گفته اند سخنان آقای رئیس جمهور غیرقابل قبول بوده و در شان رئیس جمهور نبوده، حقیقت ندارد.

به گزارش انتخاب، یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس انتقاد علی لاریجانی رئیس مجلس از رئیس جمهور را تکذیب کرد.

نماینده مردم آمل در مجلس  گفت: در پی سخنان روز گذشته آقای رئیس جمهور نشستی غیرعلنی در مجلس به منظور بررسی اظهارات ایشان تشکیل شد.

این نماینده مجلس افزود: اینکه می گویند اقای لاریجانی گفته اند سخنان آقای رئیس جمهور غیرقابل قبول بوده و در شان رئیس جمهور نبوده، حقیقت ندارد.

وی اضافه کرد: آقای لاریجانی در این جلسه گفتند، اگر آقای روحانی این سخنان را نمی گفتند، بهتر بود.

وی در توضیح این سخنان منتشره به نقل از لاریجانی گفت: این سخنان را آقایان دیگری در مجلس به زبان آوردند.

یوسفیان ملا بیان داشت: رئیس مجلس خطاب به نمایندگان گفت که مسائل و مشکلات مهمتری در کشور وجود دارد که باید آنها را حل کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: آقای لاریجانی فرمودند، این مسئله نباید فرسایشی شود و مجددا تبدیل به دعوا شود، چراکه مردم فکر می کنند مسائل اقتصادی در درجه ی دوم است و دعوا در درجه ی اول.

وی در ادامه ضمن عاقلانه و خوب توصیف کردن سخنان رئیس مجلس گفت: جناب لاریجانی از نمایندگان خواستند که از این مسئله عبور کرده و به سمت مسائل اقتصادی رفته و روی این مسائل تمرکز کنند.
اخبار سیاسی - انتخاب


یوسفیان ملا گفت: آقای لاریجانی خیلی عاقلانه این مسئله را جمع کردند.


ویدیو مرتبط :
انتقاد لاریجانی از تخریب روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب یک خبر درباره لاریجانی و روحانی


مشاور رئیس‌ مجلس، ضمن تکذیب خبر برخی رسانه ها در مورد ضیافت ناهار روز گذشته روسای دو قوه گفت: رئیس جمهور بعد از پایان یافتن نشست علنی دیروز مجلس در نوبت صبح برای استراحت و صرف نهار به دفتر خود واقع در پاستور مراجعه کرده است.

خبرگزاری خانه ملت: مشاور رئیس‌ مجلس، ضمن تکذیب خبر برخی رسانه ها در مورد ضیافت ناهار روز گذشته روسای دو قوه گفت: رئیس جمهور بعد از پایان یافتن نشست علنی دیروز مجلس در نوبت صبح برای استراحت و صرف نهار به دفتر خود واقع در پاستور مراجعه کرده است.

 حسن زمانی افزود: به‌طور حتم این خبر صحت نداشته  و این اظهارات بر پایه اطلاعات اشتباه مطرح شده است.

این در حالی است که روز گذشته برخی رسانه ها از ضیافت نهار روسای قوای مقننه و مجریه به میزبانی دکتر لاریجانی در مجلس خبر داده بودند.