اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب خبر انتخاباتی درباره سید محمد خاتمی


دفتر رئیس جمهور سابق ایران با انتشار اطلاعیه ای خبرهای منتسب به برخی اعضاء ستادهای نامزدهای انتخابات را که در برخی از سایت ها و خبرگزاری ها بازتاب یافته را خلاف واقع دانست.

تابناک: دفتر رئیس جمهور سابق ایران با انتشار اطلاعیه ای خبرهای منتسب به برخی اعضاء ستادهای نامزدهای انتخابات را که در برخی از سایت ها و خبرگزاری ها بازتاب یافته را خلاف واقع دانست.

در این اطلاعیه آمده است که سیدمحمد خاتمی نفیاً یا اثباتاً در مورد هیچ یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نظری نداده است.

متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دفتر حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی خبرهای منتسب به برخی اعضاء ستادهای نامزدهای محترم انتخابات که از سوی برخی سایت ها و خبرگزاری ها،‌ منتشر شده را خلاف واقع دانسته و اعلام می دارد ایشان تا به حال در مورد هیچ یک از نامزدهای کنونی، چه در محافل خصوصی و چه عمومی نفیاً و اثباتاً نظری نداده اند. در آینده نیز به موقع نظریات ایشان به صورت صریح از طریق سایت رسمی ایشان به اطلاع همگان خواهد رسید."


ویدیو مرتبط :
کدام خاتمی ؟ سخنان متفاوت سید محمد خاتمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب یک خبر درباره سید محمد خاتمی


خبر برخی رسانه ها مبنی بر مراجعه ی سیدمحمد خاتمی به نمایشگاه تهران و ممانعت مردم از ورود او تکذیب شد.

خبرآنلاین: خبر برخی رسانه ها مبنی بر مراجعه ی سیدمحمد خاتمی به نمایشگاه تهران و ممانعت مردم از ورود او تکذیب شد.

برخی رسانه ها در خبری عنوان کردند که خاتمی به نمایشگاه کتاب مراجعه کرده اما به خاطر اعتراض هایی نتوانسته است وارد نمایشگاه شود.

در همین حال روابط عمومی دفتر خاتمی اعلام کرده است، که آقای خاتمی تا  شب گذشته (سه شنبه) که این خبر ارسال می شود، هیچ مراجعه ای به نمایشگاه کتاب تهران نداشته است.