اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب خبر احضار سفیر ایران در ترکیه


سفیر کشورمان در ترکیه خبر منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر احضار سفیر ایران درآنکارا به وزارت خارجه این کشور در واکنش به سیاست های کشورمان در قبال گروه های تروریستی را تکذیب کرد.

خبرگزاری مهر: علی رضا بیکدلی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در آنکارا  خبر احضار خود از سوی وزارت خارجه ترکیه را که در برخی از رسانه ها منتشر شده است، تکذیب کرد.

بر اساس این گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه اعلام کرد: وزارت خارجه ترکیه در واکنش به انتقاد تهران از سیاست این کشور در قبال گروه‌های تروریستی در منطقه، روز جمعه «علیرضا بیکدلی» سفیر ایران در آنکارا را احضار کرده است.

سفیر کشورمان انتشار چنین خبری را خلاف واقعیت عنوان کرد.


ویدیو مرتبط :
اعتراض رسمی عراق به ترکیه با احضار سفیر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب احضار سفیر ایران به وزارتخارجه ترکیه



اخبار,اخبار سیاست خارجی , وزارتخارجه ترکیه

 

اخبار سیاست خارجی - تکذیب احضار سفیر ایران به وزارتخارجه ترکیه

یک منبع آگاه خبر احضار سفیر ایران در آنکارا به وزارت خارجه ترکیه را تکذیب کرد.

این منبع آگاه در سفارت ایران در آنکارا در گفت‌وگو با ایسنا، با تکذیب حضور علیرضا بیکدلی، سفیر ایران در آنکارا به وزارت خارجه برای ارائه توضیحات بیش‌تر درباره‌ی اظهارات مقامات ایرانی درباره‌ی سیاست خارجی ترکیه گفت: روزنامه‌ی حریت در ابتدا چنین خبری را منتشر کرده و برخی رسانه‌ها برای جوسازی و تخریب روابط دو کشور چنین اخباری را منتشر کردند.

او تصریح کرد که روز گذشته سفیر کشورمان در آنکارا اصلا به وزارت خارجه این کشور نرفته و گفت: در طول هفته گذشته هیات‌های مختلف و مهمی از ایران به ترکیه آمده‌اند و روابط دو کشور در سطح خوبی ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، روز گذشته برخی رسانه‌های ترک مدعی شدند سفیر ایران در واکنش به برخی انتقادات نسبت به سیاست خارجی ترکیه به وزارت خارجه این کشور احضار شده است.

اخبار سیاست خارجی - ایسنا