اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب خبری درباره یک مقام سابق ایرانی


طهماسب مظاهری با تکذیب خبر روزنامه آلمانی مبنی بر بازداشتش در این کشور اعلام کرد که با بررسی موضوع اطلاعیه‌ای صادر خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: طهماسب مظاهری با تکذیب خبر روزنامه آلمانی مبنی بر بازداشتش در این کشور اعلام کرد که با بررسی موضوع اطلاعیه‌ای صادر خواهد کرد.

رییس‌کل سابق بانک مرکزی ایران تاکید کرد که این خبر را امروز از طریق رسانه‌ها شنیده و نیاز است که به بررسی دقیق آن بپردازد.

 آسوشیتدپرس به نقل از روزنامه آلمانی "بیلد ام سونتاگ" امروز مدعی شد که ایرانی حامل چک 70 میلیون دلاری بازداشت شده در آلمان، رییس سابق بانک مرکزی ایران بوده است.

این هفته‌نامه آلمانی در گزارشی نوشت: ماموران گمرک در فرودگاه دوسلدورف در بازرسی از چمدان‌های طهماسب مظاهری، چکی به ارزش 70 میلیون دلار آمریکا یافتند.

 وی 21 ژانویه (دوم دی ماه) پس از اینکه از ترکیه به آلمان رسید، بازداشت شد.


ظاهرا گمرگ آلمان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده است که این چک به مبلغ 300 میلیون بولیوار ونزوئلا که از سوی بانک ونزوئلا صادر شده، در وسایل وی پیدا شده است.

مقامات گمرکی آلمان یا سفارت ایران در این کشور در این مورد اظهارنظر نکرده‌اند.


ویدیو مرتبط :
نشست خبری مرداد ماه سخنگوی ناجا - تکذیب قتل دو سارق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب یک خبر درباره مقام بلند پایه ایرانی


یک منبع مطلع انتشار خبر حضور علی اکبر ولایتی در مسقط برای شرکت در مذاکرات هسته‌ای را نادرست خواند.

خبرگزاری ایسنا: این منبع مطلع خبر حضور علی اکبر ولایتی در مذاکرات هسته‌ای در مسقط را تکذیب کرد.

پایگاه خبری المانیتور عصر روز شنبه به نقل از منابع آگاه مدعی شد، علی اکبر ولایتی، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران ممکن است به منظور شرکت در آخرین دور از مذاکرات هسته‌ای ایران به عمان سفر کند.