اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب حمله‌ به سفارت ایران در دانمارک


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حمله ای به سفارت ایران در دانمارک صورت نگرفته و تنها 4 نفر به منظور دریافت پناهندگی در مقابل سفارت سر و صدا به راه انداخته اند.

تابناک: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حمله ای به سفارت ایران در دانمارک صورت نگرفته و تنها 4 نفر به منظور دریافت پناهندگی در مقابل سفارت سر و صدا به راه انداخته اند.

سید حسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره خبری که شب گذشته به نقل از یکی از نمایندگان مجلس در یک خبرگزاری مبنی بر حمله منافقین به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دانمارک منتشر شده بود، گفت: چنین حمله ای صورت نگرفته است و تنها چند نفر به قصد دریافت پناهندگی در مقابل سفارت ایران سرو صداهایی ایجاد کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در این باره از معاون وزیر خارجه و سفارت جمهوری اسلامی ایران در دانمارک مسئله را پیگیری کردیم، بیان کرد: تنها 4 نفر که یک نفر از آنها نیز فیلم بردار بوده است در مقابل سفارت ایران در کپنهاگ جمع شده و سعی کرده اند با ایجاد سر و صدا و فیلم برداری از خود شرایطی را برای دریافت پناهندگی خود در این کشور فراهم کنند.

نقوی حسینی با بیان اینکه سفارت خانه های ایران در کشورهای اروپایی بر اساس نوع معماری این کشورها دارای دیوار بلندی نیست ، اظهار داشت: اصلا چنین حمله ای وجود نداشته است.

وی تأکید کرد: متأسفانه غربی ها به دنبال ناامن نشان دادن سفارت خانه های جمهوری اسلامی ایران هستند و ما نباید در این جهت حرکت کنیم. نماینده ای هم که در این باره خبرهای نادرست را اعلام کرده متأسفانه این موضوع را در نظر نگرفته است


ویدیو مرتبط :
فیلم حمله به سفارت ایران در دانمارک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش به حمله به سفارت ایران در دانمارک


در پی تعرض چهار تن از ایرانیان معاند به سفارت کشورمان در کپنهاگ در روز جاری کاردار موقت دانمارک در تهران به وزارت خارجه احضار شد.

خبرگزاری فارس: در پی تعرض چهار تن از ایرانیان معاند به سفارت کشورمان در کپنهاگ در روز جاری، عصر امروز رئیس اداره اول شمال و شرق اروپای وزارت امور خارجه، در غیاب سفیر؛ کاردار موقت دانمارک را به وزارت امور خارجه احضار و ضمن ابلاغ مراتب اعتراض جمهوری اسلامی ایران به این اقدام خلاف موازین پذیرفته شده بین المللی، خواستار برخورد مسئولانه و جدی دولت دانمارک با عوامل این تعرض و اعلام نتیجه آن شد.

کاردار موقت دانمارک نیز ضمن اظهار تاسف و عذرخواهی، قول داد در اسرع وقت مراتب را به کپنهاک منعکس و نتیجه را اعلام کند.