اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب حضور علی‌اکبری در مسابقات MMA


فرنگی‌کار سنگین‌وزن سابق تیم ملی کشتی ایران شایعه حضورش در مسابقات MMA را تکذیب کرد.

ایسنا: امیر علی‌اکبری که ماه گذشته به دلیل دوپینگ در رقابت‌های جهانی مجارستان مادام‌العمر از کشتی محروم شد، با رد شایعه حضورش در مسابقات MMA (هنرهای رزمی- ترکیبی) اظهار کرد: آنقدر فکرم خراب است که حتی نمی‌توانم به مسابقات دوومیدانی بروم چه برسد به MMA. در حال حاضر به دنبال زندگی خودم هستم و می‌خواهم درسم را تمام کنم و سروسامانی به زندگی شخصی‌ام بدهم.

وی درباره نتیجه نامه‌نگاری‌اش به فیلا برای بخشش محرومیتش گفت: امید خاصی ندارم و با این نامه‌نگاری‌ها هم کار به جایی نمی‌رسد. کشتی برای من تمام شده و تنها هدفم اثبات پاک بودنم است. از دکتر پورکاظمی هم خواهش کرده بودم که برای اثبات پاکی‌ام از من آزمایشی بگیرند اما از آنها هم خبری نشده است. هیچ‌کس پیگیر کار من نیست و اگر اینطور باشد باید خودم برای ثابت کردن پاک بودنم، دست به کار شوم.

علی‌اکبری همچنین درباره نوع برخورد مردم با او در این مدت بیان کرد: مردم لطف زیادی به من داشتند و در این مدت به من دلداری می‌دادند. تمام علاقه من هم به کشتی و کسب موفقیت در این ورزش به خاطر مردمم بوده است. آنها کمک و حمایت زیادی از من کردند و امیدوارم بتوانم روزی موفقیت‌هایشان را جبران کنم.

قهرمان سابق جهان در پایان اظهار کرد: فعلا به دنبال زندگی شخصی‌ام هستم و اگر خدا بخواهد با تمام کردن درسم در مقطع لیسانس می‌خواهم در فوق‌لیسانس و رشته مدیریت شرکت کنم. تا دست کم در زندگی شخصی موفق باشم، چون کشتی دیگر برایم تمام شده است.


ویدیو مرتبط :
بازی درقفس علی معتمد در مسابقات mma

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علی‌اکبری مدال طلای مسابقات کوراش را کسب کرد



مدال طلای مسابقات کوراش,علی‌اکبری,کسب مدال طلا توسط علی اکبری

علی‌اکبری مدال طلای مسابقات کوراش را کسب کرد

الیاس علی‌اکبری نماینده وزن 73- کیلوگرم مردان در بخش کوراش با شکست حریف ترکمنستانی خود مدال طلا را کسب کرد.

به گزارش  فارس ، بازی های آسیایی داخل سالن امروز در بخش هنرهای رزمی پیگیری شد که الیاس علی اکبری نماینده وزن منهای 73 کیلو گرم مردان در بخش کوراش با شکست حریف ترکمنستانی خود مدال طلای مسابقات را کسب کرد.

علی اکبری در بازی اول حریف یمنی را شکست داده بود، در بازی دوم پارتاب از هند را برد تا مدال برنزش قطعی شود.

الیاس علی اکبری در بازی نیمه‌نهایی موفق شد بوبویف از ازبکستان را شکست داده و به فینال وزن خود راه یابد.

این دومین مدال طلای کاروان ورزش ایران در چهارمین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا بود، پیش این در رشته موی‌تای نیز موفق به کسب مدال طلا شده بودیم./فارس