اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب بازداشت نیروهای سپاه در یمن


یک منبع آگاه سازمان امنیت ملی یمن، ادعای بازداشت جمعی از نیروهای سپاه پاسداران و حزب‌الله لبنان در این کشور را تکذیب کرد.

خبرگزاری مهر:  در پی انتشار خبری در برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن ادعای «بازداشت تعدادی از نیروهای سپاه پاسداران ایران و حزب الله لبنان در یمن و آزادی آنها توسط حوثی‌ها» را مطرح کرده است، یک منبع آگاه در سازمان امنیت ملی یمن، در گفتگو با خبرنگار مهر این ادعا را تکذیب کرد.

این منبع آگاه با اشاره به توافق صورت گرفته میان طرف‌های درگیر برای کناره‌گیری منصور هادی و حضور معاون وی (خالد بحاح) در مذاکرات یمنی – یمنی، این ادعاها را فرار به جلو و نوعی عملیات روانی توصیف کرد.


ویدیو مرتبط :
نبرد سنگین نیروهای مردمی یمن و نیروهای متجاوز سعودی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب ادعای بازداشت دو ایرانی در یمن


یک منبع مطلع در وزارت امور خارجه خبر رویترز در خصوص دستگیری دو افسر ایرانی در یمن را رد و تصریح کرد: هیچ نیروی نظامی ایرانی در یمن حضور ندارد.

خبرگزاری فارس: یک منبع مطلع در وزارت امور خارجه ایران خبر منتشر شده در خبرگزاری رویترز مبنی بر دستگیری دو افسر ایرانی در یمن را رد کرد و اظهار داشت: این خبر نادرست است و هیچ نیروی نظامی ایرانی در یمن حضور ندارد.

خبرگزاری رویترز به نقل از شبه‌نظامیان وفادار به عبد ربه منصور هادی ادعا کرد که روز جمعه دو نظامی ایرانی را در درگیری با انصارالله دستگیر کرده‌اند که این 2 نظامی به نیروهای انصار الله مشاوره می‌دادند.