اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب انتقال «م ه» به اوین


وکیل متهم «م ه» ضمن تکذیب انتقال موکلش به زندان اوین تاکید کرد: هنوز از محتوای حکم موکل خود بی خبر است.

خبرگزاری صدا و سیما: وکیل متهم «م ه» ضمن تکذیب انتقال موکلش به زندان اوین تاکید کرد: هنوز از محتوای حکم موکل خود بی خبر است.

آقای علیزاده طباطبایی با ابراز تعجب از اقدام خلاف اخلاق برخی پایگاههای خبری مبنی بر انتشار چنین اخباری گفت: تا ساعتی پیش همراه موکلم بودم و اکنون وی در منزلش به سر می برد.

علیزاده طباطبایی درباره صدور حکم متهم «م ه» گفت: عصر دیروز اخطاریه ای کتبی از شعبه 28 دادگاه انقلاب اسلامی به ما ارسال شد مبنی براینکه حداکثر ظرف سه روز در دادگاه حاضر شویم و حکم صادر شده را دریافت کنیم.

علیزاده طباطبایی با تکذیب برخی گمانه زنی های رسانه ای در خصوص کیفیت حکم صادره تاکید کرد: هنوز از محتوای حکم اطلاع نداریم.

منبعی آگاه در دادگاه انقلاب تهران پیش از این گفته بود " حکم متهم «م ه» به طور قطع صادر شده است، اما به احتمال زیاد هفته آینده به متهم ابلاغ می شود".


ویدیو مرتبط :
فیلم تکذیب شد اما خبر تکذیب نشده است!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت کفاشیان از اوین:ممکن است دوباره برگردم آن جا / استعفایم را نه تایید می کنم نه تکذیب



بازگشت کفاشیان از اوین:ممکن است دوباره برگردم آن جا / استعفایم را نه تایید می کنم نه تکذیب

7-8روز قبل احضاریه‌ای به دستم رسید که به دلیل سفرم به مالزی برای رفتن و بیان توضیحات مقداری طول کشید اما امروز رفتم و آنجا نشستم و صحبت کردم.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

رئیس فدراسیون فوتبال ایران ساعتی بعد از اعلام خبر بازداشت در مصاحبه با رسانه های نزدیک حضورش در اوین را تایید کرد اما دلیل آن را نه بازداشت که بازجویی نامید. به گزارش گل  کفاشیان به فارس، گفته است: من بازداشت نشدم، بلکه برای پاسخ به برخی مسائل و اتفاقاتی که افتاده بود احضار شده بودم که به آنها پاسخ دادم.کفاشیان در پاسخ به این سوال که از ریاست فدراسیون فوتبال استعفا خواهد کرد؟ نه تایید و نه تکذیب کرد و به ایسنا گفت: من بارها تاکید کرده‌ام باید تصمیمی گرفته شود که به نفع فوتبال باشد. اگر کسی باشد که بتواند بهتر فوتبال را اداره کند خودم کنار می‌کشم. نباید کاری کنیم که فوتبال ضرر کند. رفتن یا نرفتن من با تصمیم مجمع و هیات رییسه است.

وی در مورد اینکه این موارد مربوط به بازداشت شهاب دادگرنژاد مشاورش است، گفت: بله مربوط به او بود و برخی مسائل دیگر هم وجود داشت. من به عنوان مطلع رفتم تا به این سؤالات پاسخ بدهم. ممکن است دوباره مرا برای سؤال و جواب و تحقیقات بیشتر بخواهند، آنها باید تحقیقاتشان را تکمیل کنند.

وی در مورد اینکه بحث بازداشتش امروز منتشر شد گفت: 7-8روز قبل احضاریه‌ای به دستم رسید که به دلیل سفرم به مالزی برای رفتن و بیان توضیحات مقداری طول کشید اما امروز رفتم و آنجا نشستم و صحبت کردم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه حکمی برای پیگیری مسائل اقتصادی به دادگرنژاد داده است یا نه، گفت: او مشاورم بود و برخی کارها را پیگیری می‌کرد که تمام اسناد و مدارکش مشخص است.

کفاشیان در مورد اینکه سایر مواردی که امروز از او سؤال شد چه چیزهایی بود و آیا در مورد مسائل مالی هم سؤال شد گفت: راجع به عملکرد فدراسیون مسائلی بازگو شد اما ما مسائل و مشکلات مالی نداریم و اکنون هم به فدراسیون برگشته‌ام.کفاشیان درخصوص اینکه گفته می شود در خصوص بحث بازنسشته بودن او نیز سئوال شده است، گفت:سئوال های زیادی از من پرسیده شد که یکی از سئوال ها نیز همین مساله بود اما بحث اصلی این مساله نبود.

وی درمورد اینکه در اظهارات قبلی خود اعلام کرده بود با دادگرنژاد 9 ماه است قطع همکاری کرده ولی امروز او را به این سبب دعوت کردند، اظهار داشت: دلیل این دعوت کار هایی بود که به قبل از قطع همکاری ما بازمی گردد.

رییس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه گفته می شود امشب هم به اوین بازخواهد گشت، خاطر نشان کرد: فعلا که چنین درخواستی از من نداشته اند، اما اگر تشخیص دهند من هر زمانی که بخواهند پاسخگو خواهم بود/گل