اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب انتخاب ولایتی به عنوان کاندیدای مورد حمایت جامعتین



ائتلاف پیشرفت,کاندیدای مورد حمایت جامعتین

دبیر ائتلاف پیشرفت اعلام کرد:

تکذیب انتخاب ولایتی به عنوان کاندیدای مورد حمایت جامعتین / هر سه عضو در عرصه می مانند

حجت الاسلام خاموشی، دبیر ائتلاف پیشرفت، خبر انتخاب علی اکبر ولایتی به عنوان کاندیدای مورد حمایت جامعتین را تکذیب کرد.

حجت الاسلام سید مهدی خاموشی، دبیر ائتلاف پیشرفت در گفتگو با خبرنگار مهر، اخباربرخی رسانه ها مبنی بر انتخاب علی اکبر ولایتی به عنوان کاندیدای مورد حمایت جامعتین را تکذیب کرد.

وی با اشاره به جلسه شب گذشته ائتلاف پیشرفت با جمعی از اعضای جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که با حضور آیت الله مهدوی کنی دبیر کل جامعه روحانیت برگزارشد ، افزود: سه عضو محترم ائتلاف با حفظ مبانی اصول‌گرایی و تأکید بر «مشروعیت، مقبولیت و کارآمدی» به‌عنوان اصول اولیه و مشترک ائتلاف، طی جلساتی متعدد و نهایتاً در جلسه دوشنبه ششم خرداد که با بزرگان روحانیت برگزار شد؛ به این نتیجه رسیدند که پیروزی ائتلاف در گروی حضور اعضای آن در صحنه است.

دبیر ائتلاف سه‌گانه اصول‌گرایان ادامه داد: اعضای ائتلاف با احترام و صمیمیت کامل به این تصمیم مشترک رسیدند و همکاری و تعامل خود را بیش از پیش استمرار بخشیده پس از پیروزی در انتخابات نیز آن را ادامه خواهند داد.

وی افزود: در این جلسه اعضای ائتلاف سه‌گانه ضمن بررسی آرایش سیاسی صحنه انتخابات و با احترام به اصول مورد توافق اولیه و نیز تأکید بزرگان روحانیت، برای ادامه فعالیت در رقابت‌های انتخاباتی به تصمیم مشترک رسیدند.

براساس این گزارش برخی رسانه ها نقل کردندکه در این جلسه مقرر شده است که علی اکبر ولایتی کاندیدای مورد حمایت جامعتین است.

دبیر ائتلاف سه گانه اصولگرایان از پیگیری قانونی خبرسازی این سایت خبر داد.

وی افزود: اینگونه خبر سازی های ناشیانه کار کسانی است که از رقابت بازمانده اند و تلاش دارند با انحراف افکار عمومی فضای انتخابات را نا سالم سازند و لذا پیگرد و برخورد دستگاههای مسئول با این شبه رسانه ها ضروری است./مهر

 

 


ویدیو مرتبط :
کاندیدای خود را چگونه انتخاب میکنید؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تکذیب حمایت وزارت اطلاعات از جلیلی/عارف: آقایان خاتمی و هاشمی بگویند، کنار می‌روم /تکذیب عارضه قلبی ولایتی



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

وزارت اطلاعات خبر حمایت مصلحی از یک کاندیدا را تکذیب کرد

به گزارش مهر، وزارت اطلاعات کشورمان در بیانیه ای که دقایقی پیش بر روی خروجی سایت رسمی این وزراتخانه قرار داده است خبر حمایت وزیر اطلاعات از سعید جلیلی یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در انتخابات پیش رو را که از سوی یکی از خبرگزاری های کشور به صورت پیامکی و مکتوب در فضای مجازی منتشر شده بود تکذیب کرد.

متن کامل این بیانیه به این شرح است:

باسمه تعالی

به اطلاع ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی می رساند:

در پی انتشار پیامکی مجعول با ادعای حمایت وزیر محترم اطلاعات از یکی از کاندیداهای محترم ریاست جمهوری و ارایه ی تحلیل های غیر واقعی توسط برخی از افراد و سایت های خبری، به آگاهی می رساند که ادعاهای مطرح شده کذب می باشد و این مطالب واقعیت ندارد.

روابط عمومی وزارت اطلاعات

ساعتی پیش یکی از خبرگزاری های کشور خبری را ابتدا بر روی خروجی سایت خود قرار داد و سپس آن را برای مخاطبان شبکه پیامکی خود ارسال کرد که در آن آمده بود که حیدر مصلحی وزیر اطلاعات از سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کرده است.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

عارف: از ابتدا مبنا را بر اجماع اصلاح‌طلبان گذاشتم

عارف تاکید کرد که از ابتدا مبنا را بر اجماع اصلاح‌طلبان گذاشتم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در همایشی در خانه والیبال ایران اظهار کرد: از ابتدا مبنا را در اجماع اصلاح‌طلبان گذاشته‌ایم و آقایان خاتمی و هاشمی بگویند، کنار می‌روم.

وی افزود: من با محوریت آقای خاتمی و اصلاح‌طلبان آمده‌ام و از آنها تمکین می‌کنم و به تعهدات خود پایبند هستم.

عارف خاطرنشان کرد: برای من حاکمیت اصلاح‌طلبی به عنوان حاکمیت قانونمداری و پیشرفت کشور مطرح است، بنابراین امیدوارم نظر آقای خاتمی درخصوص اجماع اصلاح‌طلبان در ساعات و روزهای آینده گفته شود و من پایبند آن خواهم بود. 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

تکذیب عارضه قلبی ولایتی!

قائم مقام ستاد انتخاباتی علی‌اکبر ولایتی گفت: برخی اخبار در مورد آقای ولایتی در جهت تخریب این چهره ارزشمند است.

فاضل در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: جناب آقای دکتر ولایتی بعد از ظهر امروز در همایش زنان و حماسه سیاسی سخنرانی کرد و برخی اخبار که برخلاف اخلاق‌محوری است و در جهت تخریب چهره ارزشمند،‌متعهد و انقلابی آقای ولایتی است، صحت ندارد.

مهر/ایسنا