اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب اظهارات صفایی فراهانی درباره احمدی نژاد



 نهاد ریاست جمهوری

از سوی مرکز روابط عمومی و رسانه نهاد ریاست جمهوری صورت گرفت

تکذیب اظهارات صفایی فراهانی درباره احمدی نژاد

مرکز روابط عمومی ریاست جمهوری اظهارات یکی از مسئولان اسبق فدراسیون فوتبال مبنی بر «احمدی‌نژاد می‌خواست رییس فدراسیون فوتبال باشد» را قویا تکذیب کرد.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نهاد ریاست جمهوری، متن این تکذیبیه به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

در پی انتشار خبری غیر واقعی در برخی سایت‌های خبری با عنوان «احمدی‌نژاد می‌خواست رییس فدراسیون فوتبال باشد» که منتسب به یکی از مسوولان اسبق فدراسیون فوتبال می باشد، به اطلاع می‌رساند که این خبر به اصطلاح افشاگرانه علیه رییس جمهور کاملاً کذب و بی‌اساس است.

 

مرکز روابط عمومی و رسانه دفتر رییس‌جمهور برای چندمین بار، همه اشخاص و رسانه‌ها را به رعایت اخلاق اسلامی و تقوای الهی دعوت کرده و مجدداً توصیه می‌کند که با انتشار اخبار دروغ اعتبار و وجهه خود را در نزد افکار عمومی مخدوش نکنند.

مرکز روابط عمومی و رسانه

 فارس

 


ویدیو مرتبط :
تکذیب هاله نور احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دفتر احمدی‌نژاد اظهارات هاشمی‌ را تکذیب کرد



اخبار,اخبار سیاسی , محمود احمدی‌نژاد

دفتر محمود احمدی‌نژاد اظهارات اخیر هاشمی‌رفسنجانی مبنی بر هماهنگی احمدی‌نژاد با هاشمی برای ورود به انتخابات ۱۳۸۴ را تکذیب کرد.

به گزارش تسنیم، دفتر رئیس‌جمهور نهم و دهم با صدور اطلاعیه‌ای به رسانه‌ها اظهارات اخیر اکبر هاشمی‌رفسنجانی مبنی بر اینکه محموداحمدی‌نژاد برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری 1384 با وی هماهنگ و یا کسب اجازه کرده بود را تکذیب کرد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
اخیراً آقای هاشمی‌رفسنجانی در مصاحبه‌ای چنین ادعا کرده‌اند که گویا آقای دکتر محمود احمدی‌نژاد برای حضور در عرصه انتخابات سال 1384 به نوعی با ایشان هماهنگ کرده و یا کسب اجازه نموده است.

آحاد ملت بزرگ ایران از تحولات به خوبی آگاهند و روند امور را با دقت زیرنظر دارند و می‌دانند که این ادعا از اساس خلاف واقع و کذب محض است.

انتظار دارد که سیاست‌ورزان حداقل‌های موازین اخلاقی را رعایت نمایند.
دفتر رئیس‌جمهور نهم  و دهم


اخبار سیاسی - تسنیم