اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیب اسارت 4 ایرانی در سوریه


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اخبار منتشر شده مبنی بر اسارت 4 ایرانی در سوریه صحت ندارد.

خبرگزاری میزان: سید باقر حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درباره اخبار برخی از رسانه ها پیرامون درخواست معارضان سوری مبنی بر آزادی 4 اسیر ایرانی در ازای 2هزار نفر از تروریست ها اذعان کرد: با توجه به شواهد و اطلاعاتی که از سوریه در اختیار ما وجود دارد تا به این لحظه ما فرد یا افرادی را به عنوان اسیر در سوریه نداشته ایم.

وی افزود: ممکن است افرادی در جنگ سوریه با گروه های تروریستی به اسارت گرفته شده باشند اما بعید می دانم این افراد ایرانی باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: معمولا در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی مسائلی همچون به اسارت گرفتن ایرانیان و یا حوادث مربوط به آنها مورد بحث و بررسی قرار می گیرد اما تا به امروز بحثی درباره اسارت 4 ایرانی در سوریه مطرح نشده است.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بدون شک اگر چنین موضوعی صحت داشته باشد در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار خواهد گرفت ولی تا به این لحظه اخباری پیرامون اسارت 4 ایرانی در سوریه به ما واصل نشده از این رو وقوع این موضوع را بعید می دانم.


ویدیو مرتبط :
اسارت مشکوک یک زن ایرانی در سوریه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سپاه سخنان نماینده مجلس درباره حضور گردان‌های ایرانی در سوریه را تکذیب کرد



حضور گردان‌های ایرانی در سوریه

سپاه سخنان نماینده مجلس درباره حضور گردان‌های ایرانی در سوریه را تکذیب کرد

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در پی انتشار خبر اظهارات یکی از نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی مبنی بر "وجود صدها گردان ایرانی در سوریه"، گفت: وجود گردان‌های ایرانی در سوریه را به شدت تکذیب می‌کنیم.

مسئول روابط عمومی کل سپاه، اظهارات یک نماینده مجلس شورای اسلامی مبنی بر حضور گردان‌های ایرانی در سوریه را به شدت تکذیب کرد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در پی انتشار خبر اظهارات یکی از نمایندگان مشهد در مجلس شورای اسلامی (جواد کریمی قدوسی) مبنی بر "وجود صدها گردان ایرانی در سوریه"، گفت: وجود گردان‌های ایرانی در سوریه را به شدت تکذیب می‌کنیم.

وی افزود: همانگونه که بارها گفته شده است، ایران هیچگونه گردان سازمانی در سوریه نداشته و تنها برای انتقال تجارب دفاعی خود به مدافعان این کشور حضور مستشاری (مشاوره ای) دارند.

سردار شریف با درخواست از صاحبان تریبون برای دقت بیشتر در بیان اظهاراتی که ممکن است مورد سوءاستفاده دشمنان ملت و بدخواهان ایران اسلامی قرار گیرد، تاکید کرد: از اصحاب رسانه نیز انتظار می‌رود دقت و حساسیت بیشتری در انتشار اینگونه اخبار به خرج دهند تا دستمایه عملیات روانی رسانه‌های بیگانه فراهم نشود. 

/ایسنا