اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیبیه دانشگاه شریف درباره پسر احمدی نژاد


دانشگاه صنعتی شریف در پی درج خبری مبنی بر تحصیل مهدی احمدی‌نژاد در واحد بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف با شهریه‌ 20 میلیون تومان در هر ترم تکذیبیه‌ای صادر کرد.

فارس: دانشگاه صنعتی شریف در پی درج خبری مبنی بر تحصیل مهدی احمدی‌نژاد در واحد بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف با شهریه‌ 20 میلیون تومان در هر ترم تکذیبیه‌ای صادر کرد.
 
دانشگاه صنعتی شریف در پی درج خبری مبنی بر تحصیل مهدی احمدی‌نژاد در واحد بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف با شهریه‌ 20 میلیون تومان در هر ترم تکذیبیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

تکثیر یک خبر جعلی، در پی درج خبری مبنی بر تحصیل مهدی احمدی‌نژاد در واحد بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف با شهریه‌ 20 میلیون تومان در هر ترم، به‌اطلاع می‌رساند: ایشان ضمن طی فرایند معمولی و باگذراندن آزمون مربوطه در این واحد پذیرفته شده است و هزینه‌ تحصیل در مقطع کارشناسی‌ ارشد با احتساب تخفیف مربوط به اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها در کل مدت تحصیل ایشان به مراتب از مبلغ اعلام شده پایین‌تر است.

ضمن تکذیب این خبر مخدوش اصحاب رسانه به‌ویژه خبرگزاری‌ها را به رعایت اخلاق اسلامی و حرفه‌ای و پرهیز از دروغ پراکنی و شایعه سازی دعوت می‌کند.

همچنین دانشگاه صنعتی شریف حق پیگیری قضایی این خبرسازی‌های کذب را برای خود محفوظ می‌دارد.     


ویدیو مرتبط :
پسر آقای احمدی نژاد وچند دلیل دیگر برای رای ندادن به احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیانیه دانشگاه شریف درباره پسر احمدی نژاد



 

روز گذشته روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف با انتشار بیانیه ای اخبار منتشر شده در خصوص هزینه تحصیل مهدی احمدی نژاد را تکذیب کرد.

به گزارش روزنامه «ایران» در این بیانیه آمده است: در پی درج خبری مبنی بر تحصیل آقای مهدی احمدی نژاد در واحد بین الملل دانشگاه صنعتی شریف با شهریه 20 ملیون تومان در هرترم، باطلاع می رساند: ایشان ضمن طی فرایند معمولی و باگذراندن آزمون مربوطه در این واحد پذیرفته شده است و هزینه  تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد با احتساب تخفیف مربوط به اعضای هیات علمی دانشگاه ها در کل مدت تحصیل ایشان به مراتب از مبلغ اعلام شده پایین تر می باشد.

ضمن تکذیب این خبر مخدوش اصحاب رسانه بویژه خبرگزاری ها را به رعایت اخلاق اسلامی و حرفه ای و پرهیز از دروغ پراکنی و شایعه سازی دعوت می نماید. همچنین دانشگاه صنعتی شریف حق پیگیری قضایی این خبرسازی های کذب را برای خود محفوظ می دارد..../روزنامه ایران