اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تکذیبیه‌ای بر دستگیری یک معاون وزیر



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

طی روزها و ساعات گذشته اخباری مبنی بر دستگیری معاون وزیر ارتباطات منتشر شده که این اخبار از سوی روابط عمومی سازمان متبوع نصراله جهانگرد تکذیب شد.

طی روزهای گذشته در رسانه‌های مختلف حملاتی نسبت به معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات صورت گرفته و در موارد متعدد از دستگیری وی خبر داده شد اما طی ساعات گذشته روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات به شدت این مساله را تکذیب کرده و خاطرنشان کرده است که مهندس نصراله جهانگرد امروز در محل کار خود حضور داشته و حتی روز گذشته هم میهمان نمایشگاه مطبوعات بوده است.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فناوری اطلاعات ایران اعلام کرده است: «متاسفانه در سال همدلی و همزبانی، برخی نیروهای معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از کسب موفقیت‌های دولت و ملت بر اثر ناراحتی‌های مفرط، خبری مجعول با عنوان دستگیری مهندس جهانگرد، معاون وزیر و رییس سازمان را با هدف تخریب اتحاد ملی در میان ارکان نظام و از بین بردن اعتماد عمومی و وحدت موجود در کشور، منتشر کردند که بدین وسیله به شدت تکذیب شده و این‌گونه اقدام‌های تفرقه‌افکنانه را محکوم می‌کنیم.»

 

اخبار سیاسی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
تکذیبیه سلمان حدادی مبنا بر دستگیری وی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قاتل معاون وزیر صنعت دستگیر شد+جزییات دستگیری



دستگیری قاتل معاون وزیر صنعت

قاتل معاون وزیر صنعت دستگیر شد

سرپرست معاونت امنیتی انتظامی استاندار تهران از بازداشت قاتل رحمت‌آبادی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

صفرعلی براتلو در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: قاتل آقای رحمت‌آبادی با تلاش نیروی انتظامی تهران بزرگ امروز بازداشت شده است.

وی با بیان این‌که «انگیزه وی از قتل معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت شخصی بوده است» گفت: جزییات بیشتر در این مورد در نیروی انتظامی در دست بررسی است و نیروی انتظامی در این‌باره اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام خواهد داد.

پیش از این معاونت امنیتی انتظامی وزیر کشور در گفت‌وگو با ایسنا بر این موضوع تاکید کرده بود که این اتفاق به هیچ وجه امنیتی سیاسی و بحث ترور نبوده است.


-------------------------------------------------------------------
جزییات دستگیری قاتل معاون پارلمانی وزارت صنعت

در پی حادثه تیراندازی خیابان گلبرگ بعد از ظهر یکشنبه 19 آبان 92 که به سمت معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت اتفاق افتاد و منجر به کشته شدن وی شد؛ رئیس پلیس پایتخت از دستگیری قاتل خبر داد.

به گزارش  ایسنا، سردار ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ در تشریح این خبر افزود: بدنبال حادثه قتل آقای صفدر رحمت آبادی معاون پارلمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در بعد از ظهر یکشنبه هفته جاری، بلافاصله کارآگاهان زبده پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ دست به کار شده و پس از 48 ساعت عملیات مستمر و سازماندهی شده و یک سلسله اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق شدند قاتل را در منطقه شرق تهران و در داخل منزل مسکونی وی دستگیر نمایند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در حال حاضر قاتل و همکاران احتمالی وی جهت انجام تحقیقات بیشتر و کشف انگیزه قتل در اختیار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار دارند.
/ایسنا