اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توییت روحانی برای «حمیدرضا گنگوزهی»


دكتر حسن روحانی رئیس جمهوری در پیامی در صفحه توئیتر خود از فداكاری «حمیدرضا گنگوزهی» معلم سیستان و بلوچستانی كه برای نجات جان سه دانش آموزان، جانش را از دست داد، تجلیل كرد.

خبرگزاری ایرنا: دكتر حسن روحانی رئیس جمهوری در پیامی در صفحه توئیتر خود از فداكاری «حمیدرضا گنگوزهی» معلم سیستان و بلوچستانی كه برای نجات جان سه دانش آموزان، جانش را از دست داد، تجلیل كرد.

در متن پیام رئیس جمهوری آمده است:

یاد و نام «حمیدرضا گنگوزهی» معلمی كه با نثار جان خود به همه ما درس شجاعت و فداكاری آموخت، جاودان خواهد بود.

گفتنی است؛ «حمیدرضا گنگوزهی» معلم فداكار مدرسه شهید رحیمی روستای نوكجو شهرستان خاش روز یكشنبه با ایثار جان خود، سه دانش آموز مدرسه را از ماندن در زیر آوار و مرگ حتمی نجات داد.

این معلم ایثارگر هنگام وزش گردباد متوجه شد كه دیوار مجاور مدرسه كه سه دانش آموز در جوار آن قرار گرفته اند به دلیل بارش روزهای گذشته در حال فروریختن است كه بلادرنگ اقدام به نجات دانش آموزان كرده و بعد از نجات آنان، خود گرفتار آوار شده و جان بر سر این كار گذاشت.

توییت روحانی برای «حمیدرضا گنگوزهی»


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با استاد حمیدرضا روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سخنان خصمانه وزیر خارجه کانادا علیه روحانی: ایستادن در مقابل دوربین و توییت کردن کار ساده ای است!



روحانی,جان برد, وزیر امورخارجه کانادا

سخنان خصمانه وزیر خارجه کانادا علی روحانی:
ایستادن در مقابل دوربین و توییت کردن کار ساده ای است!/عزمتان را برای تغییر نشان دهید

جان برد، وزیر امورخارجه کانادا در بیانیه‌ای رسمی از مقامات ایران خواست که عزم واقعی خود را برای انجام «تغییرات معنادار» در ایران نشان دهند.

جان برد، وزیر امورخارجه کانادا در بیانیه‌ای رسمی ضمن حمله به دولت حسن روحانی از ایران خواست که عزم واقعی خود را برای انجام «تغییرات معنادار» در ایران نشان دهند.

 به گزارش تیک به نقل از دویچه‌وله،جان برد، وزیر خارجه کانادا گفت که قبول دارد با آمدن روحانی لحن ایران تغییر کرده است، اما تغییر لحن به‌ تنهایی فایده‌ای ندارد.
 
وزیر امور خارجه کانادا با بیان اینکه این کشور ساده‌لوح نیست، نوشته است: همه ما از نفوذ زهرآلود در خارج و در داخل توسط ایران، ناامید شده بودیم و می‌خواهیم باور کنیم که واقعا تغییرات مثبتی در ایران در حال رخ دادن است، اما این تغییرات باید در عمل نیز مشاهده شود.

برد گفت: ایستادن در مقابل دوربین و همچنین توییت کردن در مورد تغییرات، بسیار ساده است، بخش مشکل، تصمیم‌گیری‌های دشوار و انجام تغییرات معنی‌دار است که باید انجام شود.

به گفته برد، قضاوت بر اساس عملکرد دولت روحانی صورت می‌گیرد.

تیک