اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توییت دختر جان کری درباره پسر ظریف


ونسا کری، دختر جان کری وزیر امور خارجه آمریکا با انتشار پستی در توییتر خود، خبر چند رسانه‌‌ی آمریکایی هوادار جمهوری‌خواهان در مورد حضور مهدی ظریف پسر محمدجواد ظریف در مراسم عروسی خود با همسرش دکتر بهروز والا ناهید در سال ۲۰۰۹ رو رد کرد.

 
 
 
 
 صبح بخیر: ونسا کری، دختر جان کری وزیر امور خارجه آمریکا، با هدف فرونشاندن جنجال‌های تازه پیرامون توافق اخیر ایران و آمریکا، با انتشار پستی در توییتر خود، خبر چند رسانه‌‌ی آمریکایی هوادار جمهوری‌خواهان در مورد حضور مهدی ظریف پسر محمدجواد ظریف در مراسم عروسی خود با همسرش دکتر بهروز والا ناهید در سال ۲۰۰۹ رو رد کرد.

توییت دختر جان کری درباره پسر ظریف

 وی نوشته است: «پسر ظریف ساقدوش داماد (شوهرش) نبوده و اصلا جشن عروسی برگزار نشد، شرمنده که بعضی‌ها رو ناامید میکنم»!

 با اینهمه رسانه‌هایی که عکس مراسم عروسی رو منتشر کرده اند مدعی هستند پسری که در کنار جان کری و پشت سر همسرش در شب عروسی این زوج ایستاده، مهدی، فرزند وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران است که در آمریکا زندگی میکند.


ویدیو مرتبط :
توییت دختر جان کری درباره پسر ظریف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش دختر کری به شایعه حضور پسر ظریف در عروسی اش+عکس



دختر جان کری وزیر امور خارجه آمریکا، برخی گزارش ها در رسانه های این کشور مبنی بر حضور فرزند محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران در مراسم عروسی اش را تکذیب کرد.

  ونسا کری در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: زمانی که ما ازدواج کردیم، هیچ مهمانی برگزار نشد و پسر ظریف هم حضور نداشت.

روز یکشنبه نیز یک مقام مسئول در وزارت امور خارجه ادعای یک سایت آمریکایی در مورد حضور فرزند وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مراسم ازدواج فرزند وزیر امور خارجه آمریکا را خبر سازی محض دانست.

 

اخبار,اخباراجتماعی ,دختر جان کری


وی ضمن تکذیب مطلب و بی پایه توصیف کردن آن، گفت: برخی محافل خبری غیر معتبر با سوء استفاده ازروندهای خبری با اغراض خاص و از آن جمله برای جلب مخاطب به تولید اخبار از این دست رو آورده اند و مناسب است رسانه های داخلی در بازنشر خبرها اعتبار منابع خود را مورد توجه قراردهند.

گفتنی است همسر ونسا کری، بهروز (برایان) والا ناهید یک ایرانی- آمریکایی است که از دانشگاه هاروارد فارغ التحصیل شده و در سال ۲۰۰۹ با دختر جان کری ازدواج کرده است.

 

اخبار اجتماعی - مهر