اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تویوتا پرادوی 2014 از راه رسید +عکس


شرکت Modellista با انتخاب آخرین نسل از لندکروزهای سری پرادو آنهایی که بیش از یک شاسی‌بلند آفرود طلب می‌کنند را هدف قرار داد.

بازار خبر: شرکت Modellista با انتخاب آخرین نسل از لندکروزهای سری پرادو آنهایی که بیش از یک شاسی‌بلند آفرود طلب می‌کنند را هدف قرار داد.

نسل جدید شاسی‌بلند محبوب تویوتای ژاپن با شکل و شمایلی جدید برای مشتریان سخت‌گیر تولید می‌شود. پروژه پرادو جدید یک تیونینگ ظاهری محسوب می‌شود.

آنطور که از تصاویر معلوم است، کار روی این پروژه از سپرهای جلویی آغاز شده است. جایی که می‌شود نصب نمونه‌های جدید برجسته را به خوبی مشاهده کرد.
 
گلگیرهای برآمده در کنار می‌تواند به افزایش توان آیرودینامیک آن کمک کند.
 
رینگ‌های این خودرو یکی از زیباترین جلوه‌های بصری آن محسوب می‌شوند. به خصوص وقتی می‌بینیم به جای نسخه‌های 17 اینچی دو جفت رینگ 20 اینچی در نظر گرفته شده است.
 
موتور بنزینی این خودرو دارای 4000 سی‌سی حجم و آرایش شش سیلندر Vشکل است که 282 اسب‌بخار نیرو دارد.

پرادوی جدید می‌تواند طی 10.9 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد. سرعت نهایی آن نیز چیزی معادل 180 کیلومتر در ساعت است.





ویدیو مرتبط :
تیزر رسمی: پرادوی 2014 رسید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: تویوتا مدل سال 2014


تویوتا مدل سال 2014 ، قیمت 31 هزار دلار عصر ایران: