اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توپ طلا را هم «فرناندا لیما» اجرا می‌کند!


رسانه های خارجی از انتخاب فرناندا لیما به عنوان مجری برنامه اهدای توپ طلا خبر دادند.

فرارو: رسانه های خارجی از انتخاب فرناندا لیما به عنوان مجری برنامه اهدای توپ طلا خبر دادند.

 به نظر می رسد که مجری برنامه مراسم قرعه کشی جام جهانی توانسته نظر سپ بلاتر را برای همراهی کردنش در مراسم اهدای توپ طلا جلب کند. این در شرایطی است که حضور لیما در مراسم قرعه کشی جام جهانی باعث شد تا شبکه سه سیما سختی زیادی برای پوشش این مراسم متحمل شود و بخش زیادی از این مراسم که توسط برنامه نود پوشش داده می شد سانسور شود.

 این موضوع حالا بازتاب خاصی هم در رسانه های دیگر کشورها داشته است. «سوفوت» فرانسه با اعلام این خبر که انتخاب لیما به عنوان  مجری برنامه قطعی شده، با اشاره به سانسور قرعه کشی جام جهانی توسط تلوزیون ایران نوشت: «ایرانی ها که با سانسور کردن برنامه قرعه کشی جام جهانی به طور نصف و نیمه مردم را در جریان امور قرار گذاشتند به نظر می رسد حالا با مشکل دیگری هم روبرو شوند؛ فرناندا لیما مانکن برزیلی به طور قطع به عنوان مجری برنامه اهدای توپ طلا انتخاب شده است و به نظر می رسد پخش زنده این مراسم دوباره دردسرهایی برای تلویزیون دولتی ایران داشته باشد ».

 فیفا البته در پیامی ویدئویی این موضوع را اعلام کرده و در ادامه از مجری مرد این برنامه هم نام برده است؛ رود گولیت. قرار است این دو نفر مراسم روز 13 ژانویه را برگزار کنند تا مشخص شود بالاخره توپ طلا به چه کسی می رسد؛ مسی، رونالدو یا ریبری.


ویدیو مرتبط :
تاریخچه تصاحب کنندگان توپ طلا ازسال 1956 تا 2012مسی 4توپ طلا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرناندا لیما و رودگولیت مجریان توپ طلا


مراسم معرفی صبح بخیری فوتبال دنیا و اهدای توپ طلابه برترین بازیكن جهان در سال 2013، فردا شب در «كانگرس هاوس» در زوریخ سویس برگزار می شود

سایت گل: شمارش معكوس برای آغاز مراسم انتخاب صبح بخیری فوتبال دنیا در حالی آغاز شده كه نماینده یی از هر یك از نسل های افتخار آفرین فوتبال برزیل خود را برای حضور در آن آماده می كنند.

 مراسم معرفی صبح بخیری فوتبال دنیا و اهدای توپ طلابه برترین بازیكن جهان در سال 2013، در شرایطی دوشنبه در «كانگرس هاوس» در زوریخ سویس برگزار می شود كه تمركز همه اهالی فوتبال به مهم ترین رویداد ورزشی سال میلادی جاری یعنی جام جهانی 2014 برزیل معطوف شده است.

به همین دلیل در این دوره ستاره های افتخارآفرین میزبان جام جهانی قرار است در كانون توجه واقع شوند. طبق اعلام سایت فیفا امسال قرار است از پنج نسل افتخار آفرین سلسائو كه قهرمان جام جهانی شده اند نمایندگانی در مراسم معرفی صبح بخیری دنیای فوتبال در زوریخ حضور داشته باشند كه این پنج نفر عبارتند از: پله (قهرمان جام های جهانی 1958، 1962 و 1970)، آماریلدو (قهرمان جام جهانی 1962)، كارلوس آلبرتو (قهرمان جام جهانی 1970)، به به تو (قهرمان جام جهانی 1994) و رونالدو (قهرمان جام های جهانی 1994 و 2002).

 مراسم اهدای توپ طلای سال 2013 را رودگولیت، اسطوره فوتبال هلند و سرمربی پیشین تیم لس آنجلس گلكسی امریكا در كنار فرناندا لیما، مجری جنجالی مراسم قرعه كشی جام جهانی 2014 اجرا خواهند كرد.

در مراسم انتخاب صبح بخیری دنیای فوتبال در سال 2013، ریبری، رونالدو و مسی در بخش بهترین بازیكن مرد، نادین آنجرر، مارتا و ابی ومباك در بخش بهترین بازیكن زن، سرالكس فرگوسن، یوپ هاینكس و یورگن كلوپ در بخش بهترین مربی مرد و پیا سونداگ، رالف كلرمان و سیلویا نید در بخش برترین مربی زن نامزدهای نهایی هستند.