اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توهین و تهمت نماینده اصولگرای مجلس به سید محمد خاتمی: احتمالاً خاتمی از فعالیت تروریست‌ها مطلع است



ترور حجاریان,کوچک زاده

کوچک‌زاده :
ترور حجاریان کار دوستان خاتمی بود/احتمالاً خاتمی از فعالیت تروریست‌ها مطلع است

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه پیش‌بینی ترور توسط خاتمی احتمالا ناشی از اطلاع از فعالیت تروریست‌هاست، گفت: آقایان، حجاریان را ترور کردند و بعدها مشخص شد شلیک کننده از دوستان خودشان بوده است.

مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  خبرگزاری فارس، با اشاره به ادعای اخیر محمد خاتمی مبنی بر سازماندهی تجمع مخالفان در زمان بازگشت رئیس‌جمهور از نیویورک در فرودگاه مهرآباد و ارتباط اعتراض دانشجوی با ترور فیزیکی، گفت: احتمالا آقای خاتمی از حرکات تروریست‌ها اطلاع دارد، چرا که در گذشته وقتی آن آقا به آقای حجاریان شلیک کرد، ابتدا دیگران را متهم کردند و بعدها مشخص شد که از فرد که شلیک کرده بود از وابستگان مجموعه خودشان بوده است.

وی با بیان اینکه احتمالا پیش بینی‌ ترور توسط خاتمی برگرفته از برخی اطلاعات است، تصریح کرد: سابقه این آقایان برای ما روشن است و برنامه‌ریزی کردن برای به تشنج کشاندن کشور در فتنه 88 داشتند، نمونه‌ی از اقدامات ضدامنیتی این آقایان است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: افراطیون مدعی اصلاحات، متخصص جنگ روانی و برنامه‌ریزی برای بحران آفرینی هستند؛ بحران آفرینی می‌کنند تا جریان انقلابی را متهم به تشنج کنند.

کوچک‌زاده با بیان اینکه دستگاه‌های امنیتی باید با محمد خاتمی برخورد و از او سؤال کنند که بر اساس چه اطلاعاتی پیش بینی ترور کرده است، تاکید کرد: اظهارات تشنج آفرین خاتمی زمینه را برای قانون شکنی‌ها فراهم می‌کند و قطعا این رفتار تند برای دولت دردسرساز خواهد شد.

کوچک زاده در پایان با بیان اینکه فتنه گران در پیشگاه ملت بدهکار هستند و باید در دستگاه قضایی پاسخگو باشند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر نه تنها این آقایان پاسخگو نیستند بلکه طلبکار نیز هستند./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
کدام خاتمی ؟ سخنان متفاوت سید محمد خاتمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نظر سید محمد خاتمی درباره انتخابات مجلس


حرف بنده همان حرفی است که شورای هماهنگی جبهه اصلاحات زد و آن مبنی بر این بود که اصلاح طلبان نمی توانند و نباید در انتخابات نامزد و لیست داشته باشند البته این به معنای تحریم انتخابات نیست.

حجت الاسلام سید محمد خاتمی عصر امروز در هنگام خروج از مراسم ختم مرحوم حاج محمد خلیلی اردکانی (داماد آیت الله خاتمی) در گفتگو با خبرنگاران درباره حضور اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نهم و اینکه آیا این جریان سیاسی در انتخابات پیش رو شرکت می کند گفت:

 موضوع ، تحریم در انتخابات نیست اما برای شرکت در انتخابات بنده دیدگاههای خود را بیان کرده ام وانتظار داشتم شرایط فراهم شود که همه بتوانند در انتخابات شرکت کنند.

رئیس دولت اصلاحات با بیان اینکه فعلا این شرایط فراهم نشده است ، افزود: البته بنده از طرف کسی اظهارنظر نمی کنم فکر می کنم وقتی همه نشانه ها این است که نباید در انتخابات شرکت بکنیم بنابراین شرکت در انتخابات معنا ندارد.

رئیس بنیاد باران در ادامه خاطرنشان کرد:حرف بنده همان حرفی است که شورای هماهنگی جبهه اصلاحات زد و آن مبنی بر این بود که اصلاح طلبان نمی توانند و نباید در انتخابات نامزد و لیست داشته باشند البته این به معنای تحریم انتخابات نیست.

خاتمی در پاسخ به سئوال خبرنگاری درباره اینکه آیا این به معنای تحریم در انتخابات نیست گفت: کسانی که به اصل انقلاب دل بسته اند هیچگاه انتخابات را تحریم نمی کنند.

وی همچنین در حمایت هیلاری کلینتون وزیرامورخارجه آمریکا از اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبان همواره از اصل نظام، انقلاب و مصالح و حقوق ملت دفاع می کنند و کسانی که بدنبال آسیب به اصل انقلاب هستند به هیچ وجه مورد تایید اصلاح طلبان نیستند.


منبع: مهر