اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توهین نژادپرستانه به بالوتلی +عکس


در جریان بازی دیشب میلان مقابل کاتانیا شاهد برخورد قاطعانه و تند بالوتلی با یکی از بازیکنان حریف بودیم که حالا سوپرماریو مدعی شده که این بازیکن به او توهین نژادپرستانه کرده است

سایت گل: بعد از اتمام بازی میلان مقابل کاتانیا که با برد 1-3 روسونری به پایان رسید، ماریو بالوتلی ستاره ایتالیایی روسونری در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد که اسپولی، بازیکن حریف ، او را «سیاه آشغال» نامیده.

در جریان این بازی و در دقیقه 33 نیمه دوم بازی، این دو بازیکن باهم یک درگیری لفظی داشتند و سوپرماریو اعلام کرده که در جریان همین برخورد بوده که بازیکن حریف به او توهین نژادپرستانه نموده است.

در صورتی که صحبت بالوتلی تائید شود، نیکلاس اسپولی، بازیکن آرژانتینی کاتانیا ممکن است با محرومیتی جدی مواجه شود.در تصاویر منتشره مشخص است که سوپر ماریو، زننده گل دوم میلان در این بازی به شدت عصبانی شده و کاملا خشمگینانه با اسپولی صحبت می کند و این درگیری آنها تا آستانه درگیری فیزیکی نیز پیش رفت. اما داور بازی دراین صحنه هیچ دخالتی نداشت و به هیچ یک از دو بازیکن کارت نشان نداد ولی مقامات فوتبالی ایتالیا احتمالا برای بررسی صحبت های بالوتلی دست به کار خواهند شد.

دراین صحنه درگیری کاکا و نیکولا ریتزولی، داور بازی، این دو بازیکن را از هم جدا کردند.

در سالهای اخیر بازیکنان میلان بارها قربانی شعارهای نژادپرستانه قرار گرفته اند.درجریان یک بازی دوستانه میان میلان و پرو پاتریا، کوین پرینس بواتنگ که حالا به شالکه رفته، به خاطر توهین های نژادپرستانه، زمین مسابقه را ترک کرد. 



ویدیو مرتبط :
توهین نژادپرستانه برلوسکونی به ماریو بالوتلی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برهنه شدن توهین آمیز مدونا برای همدردی با خانواده "مالالا" +عکس



برهنه شدن و همدردی توهین امیز مدونا با خانواده "مالالا" دختر پاکستانی که قربانی گروه طالبان شده بود همه را شوکه و پاکستانی ها را عصبی کرد.

برهنه شدن مدونا , برهنه شدن توهین آمیز مدونا
این خواننده معروف 52 ساله روی صحنه اجرای موسیقی زنده اش در حمایت از دختر معصوم 14 ساله پاکستانی که اخیرا توسط سه عضو گروه طالبان مورد اصابت گلوله قرار گرفته است در مقابل چشمان هزاران طرفدارش برهنه شد.
او خطاب به حضار گفت " میخواهم صحبت جدی با شما داشته باشم. اتفاقی که برای این دختر رخ داده است مرا به شدت تحت تاثیر قرار داد . او در وبلاگش در مورد اهمیت تحصیل زنان مطلبی نوشت که زندگی اش را از او گرفته است .من به خاطر او اشک ریختم . بیایید از کسانی که برای پیشرفت زنان فعالیت میکنند و در حمایت از تحصیل زنان از این آنان پشتیبانی کنیم.
وی بعد از بیان این جملات اقدام به برهنه شدن روی صحنه کرد و در اقدامی توهین آمیز در حالیکه پشتش را به جمعیت کرده بود نام "مالالا " که روی کمرش نقش بسته بود را در معرض نمایش قرار داد.
اما پاکستانی های سراسر دنیا این اقدام وی را توهینی به این دختر دانسته و آن را محکوم کردند. آنها در اعتراض به حرکت این خواننده در سایتهای اجتماعی دنیای مجازی به انتقاد پرداخته اند و اعتراض خود را اینگونه نشان دادند.

برهنه شدن مدونا , برهنه شدن توهین آمیز مدونا

برهنه شدن مدونا , برهنه شدن توهین آمیز مدونا
منبع : گروه خبری پرداد