اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تولید بستنی در گاراژ تعویض روغنی



رئیس پلیس امنیت عمومی استان همدان از دستگیری عاملان تهیه و توزیع بستنی غیر بهداشتی در یک گاراژ تعویض روغنی مخروبه خبر داد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "احمد رحیمی" گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت کارگاهی در امر تهیه و توزیع بستنی سنتی با برند تقلبی میهن در همدان، عوامل نظارتی پلیس امنیت عمومی رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی، ماموران این پلیس به همراه کارشناسان مرکز بهداشت همدان از کارگاه اعلامی واقع در یکی از محله های قدیمی همدان که فاقد هرگونه تابلو علائم بود و به صورت پنهانی و غیرمجاز و غیربهداشتی تهیه می شد، بازرسی به عمل آوردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان همدان تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته مشخص شد متخلفان از نام تجاری یکی از شرکت های معتبر برای بسته بندی محصولات غیربهداشتی خود استفاده می کردند که در نتیجه بیش از یک هزار و 500 عدد انواع بستنی لیوانی و حصیری به همراه سه هزار و 180 نوشمک، 10 حلب 10 کیلویی بستنی، 10 حلب پنیر 17 کیلویی، شش هزار عدد نان بستنی، 350 کیلوگرم شکر، 20 قوطی اسانس غیرمجاز، 80 کیلوگرم پودر غیرمجاز، یک هزار و 260 عدد کارتن بستنی بدون مشخصات و همچنین تعداد قابل توجهی قاشق بستنی، ظرف بستنی خالی، نایلون بسته بندی با مارک تقلبی و دو دستگاه تولید بستنی و چهار دستگاه یخچال بستنی کشف شد.

رحیمی با اشاره به دستگیری یک زن و پنج مرد در این عملیات اظهار کرد: کارگاه مذکور با دستور مقام قضائی به دلیل عدم رعایت ضوابط انتظامی و بهداشتی و نداشتن مجوز فعالیت، پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمد و افراد فعال در کارگاه به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرکز بهداشت همدان شدند.


   اخبار  حوادث  -  جام  جم 


ویدیو مرتبط :
پیشرفته ترین تعویض روغنی با ارسال پیام یادوآری تعویض روغن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سال‌های سخت دوران کودکی ستاره‌های امروز / از تعویض روغنی تا اغذیه فروشی در استادیوم



سال‌های سخت دوران کودکی ستاره‌های امروز / از تعویض روغنی تا اغذیه فروشی در استادیوم

الات متحده روز گذشته اصغر میر حجازی و ۶۰ تن از مسئولان دولتی ایران را به اتهام آنچه سرکوب آزادی بیان و سوءاستفاده از قدرت خواند، تحریم کرد.

به گزارش شبکه ایران، مروری بر زندگی بسیاری از چهره های مشهور نشان می دهد که فقر گاهی می تواند موتور محرک موفقیت باشد. روزنامه «جام جم» در گزارشی ضمن بیان سرگذشت افراد شناخته شده‌ای که روزی از کمترین سطح رفاهی برخوردار بودند و اکنون در بهترین شرایط ممکن زندگی می کنند بر این نکته تاکید کرده است که مروری بر زندگی این افراد موید این مطلب است که همیشه نقطه امیدبخش و روحیه بخشی پیش روی جوان‌ترهاست.

دوران کودکی ستاره‌های امروز

حامد بهداد: برای خوراک روزانه مان خودمان باید کار می کردیم

در بخشی از این گزارش که به زندگی هنرمندان ایرانی پرداخته آمده است: رضا صادقی مشکی پوش شهیر موسیقی پاپ در محروم ترین نقاط بندرعباس زندگی می کرده و فقط به واسطه تلاش و استعدادش رضا صادقی شده، حامد بهداد ستاره محبوب و جنجالی سینمای ایران بارها بی پرده از وضع بسیار بد دوران کودکی اش حرف زده و در آن گفته: تعداد بچه های خانواده ما زیاد بود و پدرم نمی توانست خرج همه را بدهد، ما هر کدام روی پای خودمان زندگی می کردیم و حتی برای خوراک روزانه مان خودمان باید کار می کردیم.

دوران کودکی ستاره‌های امروز

فروشندگی مهدی هاشمی و گلاب آدینه برای اولین عشق زندگی شان

مجید قناد یا همان عمو قناد محبوب بچه ها، از سال های سخت زندگی اش در دوران جنگ و مهاجرت اجباری خانواده اش می گوید و حالابا به خاطر آوردن آن روزها حاضر است هر کاری برای بچه ها انجام دهد، امیر نوری بازیگر جوانی که از کودکی وارد این عرصه شد و تعداد بالای خواهر و برادرهایش را علت نرسیدن دخلشان به خرجشان می دانست،

از همان کودکی و اوایل نوجوانی از راه بازیگری کسب درآمد کرد و حالازندگی خوبی برای خود و خانواده اش ساخته است، مهدی هاشمی و گلاب آدینه زوج مشهور و نام آور سینما و بخصوص تئاتر ایران نیز از ابتدا در رفاه نبودند و به گفته تنها دخترشان، نورا،

گرچه سیاهی ها براحتی روشن نمی شوند و عشق و صبوری و تلاش فوق العاده را می طلبد، اما خاطراتی که دیگران از شروع سخت زندگی هنری پدر و مادرم تعریف می کنند، صحت دارد.

آنها از راه هایی سخت و شغل های بی تخصصی در حد فروشندگی کسب درآمد می کردند تا برای تئاتر اولین عشق زندگی شان هزینه کنند و در آن متخصص شوند و شدند.

دوران کودکی ستاره‌های امروز

برای مرخص کردن همسرم از بیمارستان یک ریال هم پول نداشتم

در کنار همه اینها شاید مهران رجبی با همان مسلک ساده و به قول خودش روستایی بیش از همه به شرح دوران سخت بی پولی اش قبل از ورود به عالم تصویر می گوید. او تمام سال های نوجوانی و اوایل جوانی اش را در رستوران عمو نصرت در روستایشان ظرف می شسته و همزمان درس می خوانده است.

بعد از ازدواجش از راه معلمی امرار معاش کرده، اما هیچ وقت دخل و خرجش باهم جور نبوده و قبل از بازی در بچه های مدرسه همت، روزهای سختی داشته است.

او برای ما تعریف کرد که برای مرخص کردن همسرم از بیمارستان به خاطر تولد بچه اولم یک ریال هم پول نداشتم و هر روز مرخصی را به تعویق می انداختم تا 12 هزار تومان پول جور کنم، تا این که یک روز روی تابلو اعلانات سمعی ـ بصری دانشگاه اسامی سه دانشجو را که از بین 300 دانشجو برنده دوربین عکاسی شدند، دیدم.

من نفر اول بودم و با فروش آن دوربین از خجالت خانواده ام درآمدم و برای صدمین بار متوجه شدم که خدا جواب توکل و صبوری ام را می دهد. او که اکنون فارغ التحصیل رشته گرافیک است و در موقعیت خوبی زندگی می کند هیچ گاه طعم ناامیدی را نچشیده و اتفاقا رفاه همیشگی را مانع لذت بردن از داشته ها می داند.

از تعویض روغنی حسین رضازاده تا اغذیه فروشی گزارشگر معروف تلویزیون

همچنین در بخش چهره‌های شناخته شده ورزشی این گزارش می‌خوانید: حسین رضازاده قوی ترین مرد جهان روزی در یک تعویض روغنی کوچک در شهرشان امرار معاش می کرده، مهدی هاشمی نسب از وضع نه چندان جالب زندگی اش در یک خانواده پرجمعیت در جنوب شهر می گوید، فلان گزارشگر فوتبال روزی در استادیوم های چند هزار نفره اغذیه فروشی می کرده و دیگر رئیس فدراسیون، کارگر ساده کشتارگاه شهرشان بوده است.

نمونه هایی که در ورزش ایران کم نیستند و اتفاقا اکثر آنها در پولسازترین رشته های ورزشی فعالیت می کنند.

همین مسیر برای هنرمندان بسیاری نیز قابل ذکر است و سرگذشت های مشابهشان نویدبخش روزهای خوبی برای همه آرزومندان ثروت است.

از خودمان بپرسیم ما چه فرقی با آنها داریم

در بخش پایانی این گزارش آمده است: بسیاری از ما هم در برهه هایی از زندگی مان از بی پولی رنج می بریم و مدام خودمان را با ثروتمندان مقایسه می کنیم و از خودمان می پرسیم ما چه فرقی با آنها داریم.

فرق ما این است که رضا صادقی ها، کیم ووچونگ ها، گلاب آدینه ها، حسین رضازاده ها و مهران رجبی های درون خود را کشف نکرده و با تکیه بر توانایی هایمان تلاشی بی وقفه را پیش نگرفته ایم. شاید مساله همین باشد!/شبکه ایران