اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تولید آیفون 7 در سه مدل آغاز شده است


براساس یک گزارش که روز گذشته چاپ شده تولید اپل آیفون 7 در کارخانه‌های طرف قرار داد اپل مثل پگاترون و فاکس‌کان آغاز شده است.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: براساس یک گزارش که روز گذشته چاپ شده تولید اپل آیفون 7 در کارخانه‌های طرف قرار داد اپل مثل پگاترون و فاکس‌کان آغاز شده است. ظاهرا سه مدل از آیفون 7 در حال تولید است. یک مدل معمولی اپل آیفون 7، یک مدل اپل آیفون 7 پلاس و یک اپل آیفون 7 پرو یا پلاس پریمیوم.

تولید آیفون 7 در سه مدل آغاز شده است

در این مدت بحث از عرضه یک آیفون 7 پلاس با یک دوربین پشتی دوتایی بوده است. براساس شایعات دو لنز 12 مگاپیکسلی در پشت این گوشی وجود دارد که یکی‌شان لرزشگیر اپتیکال تصویر دارد و لنز دیگر قابلیت زوم اپتیکال 2 تا 3 برابر را فراهم می‌کند.

طبق حرف و حدیث‌های این روزها درباره آیفون 7 این گوشی نسبت به مدل قبلی تغییرات اساسی چندانی نداشته. حتی براساس نظر تحلیل‌گر شرکت KGI این گوشی احتمالا از نظر فروش چندان موفق نباشد.

ظاهرا در آیفون 7 فاصله لبه‌ها و صفحه نمایش به قدری ناچیز است که انگار کل سطح روبرویی گوشی را صفحه نمایش تشکیل داده به همین دلیل حسگر اثر انگشت، بلندگوها و دوربین جلویی گوشی هم درون صفحه نمایش تعبیه شده‌اند. از دیگر تغییراتی که ممکن است در آیفون 7 ببینیم وجود صفحه نمایش خمیده با تکنولوژی امولد است. البته برخی گزارش‌ها می‌گویند این ویژگی را در آیفون 8 خواهیم دید. گفته می‌شود اپل تصمیم دارد طراحی جدید و تغییرات بنیادین را در آیفون 8 ایجاد کند.


ویدیو مرتبط :
آیفون 6 در دو مدل 4.7 اینچ و 5.5 اینچی تولید خواهد شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تولید لباس روی مدل با قلم سه بعدی+تصاویر



اخبار گوناگون - تولید لباس روی مدل با قلم سه بعدی+تصاویر

در هنگ‌کنگ لباس‌هایی با قلم 3 دودلر بسیار سریع بر روی تن مدل، تولید می‌شود.

به گزارش فارس، استودیو «شیگو» در هنگ‌کنگ یک سری لباس توسط قلم 3 دودلر (3Doodler) تولید کرده است؛ این قلم به سادگی به طراح کمک می‌کند تا نقش‌هایی با ثبات و واقعی به شکل سه بعدی بر روی لباس ایجاد کند.

دوزنده لباس، نقش‌های مختلف را با ساختار پلاستیکی بر روی تن مدل به طور مستقیم طراحی می‌کند و در واقع این یک نوآوری برای دوخت با روشی نو و انعطاف پذیری زیاد برای دوخت لباس است که خیلی سریع انجام می‌شود.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,قلم سه بعدی

 

اخبار,اخبار گوناگون ,قلم سه بعدی

 اخبار گوناگون - فارس