اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تولد نوزاد ۶۵۰ گرمی در دزفول



یك نوزاد ۶۵۰ گرمی در دزفول متولد شد.مدیر شبكه بهداشت و درمان دزفول گفت: مادر ۳۲ ساله این نوزا پس از ۱۲ سال نازایی یك نوزاد دختر با وزن ۶۵۰ گرم و ۸ ماهه با عمل سزارین در بیمارستان الغدیر( گنجویان سابق) دزفول به‌دنیا‌آورد.

 

تولدنوزاد

 

دكتر حاتمی‌كیا افزود: هم‌اكنون این نوزاد در بخش ان.ای.سی.یو این بیمارستان تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد و حال عمومی وی رضایت‌بخش است.

 

 


ویدیو مرتبط :
تولد نوزاد دوسردر بیمارستان دزفول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تولد نوزاد ۶ کیلو و ۳۰۰ گرمی در آمریکا + عکس



اخبار,اخبار گوناگون ,تولد نوزاد شش کیلویی,تصاویر نوزاد شش کیلویی

 

اخبار گوناگون - تولد نوزاد ۶ کیلو و ۳۰۰ گرمی در آمریکا + عکس
یک پدر و مادر میانسال آمریکایی، صاحب نوزادی درشت و سنگین وزن شدند. این نوزاد تپل، شش کیلو و سیصد و چهل و پنج گرم وزن دارد و در ماساچوست به دنیا آمده است. تولد این نورسیده، آن قدر مهم بود که خبرگزاری ها از آن عکس تهیه کردند.


نوزاد این زوج که روز چهارشنبه، 23 آوریل 2014، 3 اردیبهشت 1393 ، در بیمارستانی در ایالت ماساچوست آمریکا، پا به جهان گذاشت، شش کیلو و 345 گرم وزن دارد. برابر گزارش ها، حال نوزاد و مادرش خوب است.

 

اخبار,اخبار گوناگون ,تولد نوزاد شش کیلویی,تصاویر نوزاد شش کیلویی


این خانم و آقا با بچه شان مقابل دوربین قرار گرفتند و خبرگزاری ها نیز عکس آنها را منتشر کردند.

اخبار گوناگون - شبکه خبر