اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تولد نوزاد دو سر در برزیل + عکس




تولد نوزاد دو سر در برزیل + عکس

 

نوزاد دو سر سالمی در کشور برزیل بدنیا آمد

 

.خبر آنلاین:این نوزاد دارای دو مغز فعال ، دو ستون فقرات و یک قلب است . پزشکان هنوز تصمیمی برای نوزاد نگرفته اند و با توجه به اینکه نوزاد تنها یک قلب دارد امکان جداسازی آنها وجود ندارد و تنها باید تصمیم گرفته شود کدام سر از این نوزاد جدا شود. نوزاد چهار ونیم کیلویی در بیمارستان کوچکی در شهر شمالی پارا به دنیا آمد اما به سرعت با هواپیما به بیمارستان مجهزی در شهر بلم منتقل شد.... / khabaronline.ir

 


 


ویدیو مرتبط :
تولد نوزاد دو سر در بنگلادش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: تولد نوزاد دو سر در بنگلادش


زنی در داکا، پایتخت بنگلادش، کودک دو سر به دنیا آورد. مشرق: زنی در داکا، پایتخت بنگلادش، کودک دو سر به دنیا آورد.


به گزارش دیلی میل، این نوزاد از طریق عمل سزارین به دنیا آمد و در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در پایتخت بنگلادش تحت مراقبت است.

مسوولان بیمارستان محل تولد کودک دو سر تصریح کردند: در صورت اطمینان از سلامت وی این کودک به خانواده اش تحویل داده می شود.

میا جمال، پدر نوزاد، گفت: از دیدن فرزندم که یک بدن و دو سر دارد وحشت زده شدم و این موضوع که فرزندم با دو دهان شیر می خورد و با دو بینی نفس می کشد، عجیب است.

جمال توضیح داد: با وجود شگفت زدگی خوشحال هستم که نوزاد و همسرم سالم هستند.

ابو کوثر، رئیس بیمارستان محل تولد نوزاد، تصریح کرد: کودک تنها یک مجموعه از اندام های حیاتی را دارد و تنها سر وی دو تا است.

وی اضافه کرد: به جز داشتن دو سر، بقیه اندام های نوزاد نرمال است و تا کنون هزاران نفر از مردم برای دیدن این معجزه به بیمارستان مراجعه کرده اند.

اعتقاد بر این است که کودک به یک بیماری شناخته شده به نام پرازانتاسیون سفالیک مبتلا است، بیماریی که در آن فرم سر به صورت بسیار غیرمعمول شکل می گیرد.

عکس: تولد نوزاد دو سر در بنگلادش

عکس: تولد نوزاد دو سر در بنگلادش