اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تولد نوزاد در ارتفاع 1850 متری


یك زن باردار اتریشی هنگامی كه برای برگزاری جشن کریسمس به خانه كوهستانی خود در ارتفاع حدود 2000 متری رفته بود، فارغ شد و در بالاترین نقطه جهان نوزاد پسر به دنیا آورد.

یك زن باردار اتریشی هنگامی كه برای برگزاری جشن کریسمس به خانه كوهستانی خود در ارتفاع حدود 2000 متری رفته بود، فارغ شد و در بالاترین نقطه جهان نوزاد پسر به دنیا آورد.

به گزارش صبح بخیر، یكی از مادران بارداراتریشی كه به مناسبت عید كریسمس و برگزاری جشن به داخل یكی از كلبه های كوهستانی در ارتفاع 1850 متری رفته بود، ناگهان با درد زایمان روبرو شد.

رسانه های اتریشی اعلام كردند كه نیروهای امدادی مناطق كوهستانی به سرعت خود را به داخل این كلبه رساندند، اما نوزاد سریعتر از نیروهای كمكی كه برای نجات وی و مادرش رفته بودند، به دنیا آمد.

خبرگزاری آلمان نیز در همین راستا گزارش داد كه واحد صلیب سرخ منطقه كوهستانی نیز این مادر اتریشی را به بیمارستان انتقال دادند و مادر ونوزادش در شرایط جسمانی مناسبی به سر می برند.


اختصاصی مجله اینترنتی صبح بخیر Bartarinha.ir


ویدیو مرتبط :
تولد نوزاد در ارتفاع 9000 متری درپرواز تایوان-لس آنجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تولد یک نوزاد در ارتفاع 9000 متری از زمین


در تصاویر ویدئویی که در ارتفاع حدود 9000 متری (30 هزار پایی) از زمین و داخل یک هواپیمای مسافربری ضبط شده، نوزادی به دنیا آمده است.

خبرگزاری ایسنا: در تصاویر ویدئویی که در ارتفاع حدود 9000 متری (30 هزار پایی) از زمین و داخل یک هواپیمای مسافربری ضبط شده، نوزادی به دنیا آمده است.

این هواپیما بین تایوان و ایالات متحده در پرواز بوده است. «ادموند چن»، مادر این نوزاد که اهل تایوان است در هشت ماهگی بارداری خود به مهمانداران اعلام می‌کند که فرزندش در حال به دنیا آمدن است.

پزشکی که در بین مسافران بوده کمک کرده تا این نوزاد به دنیا بیاید.