اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تولد نوزاد ایرانی در راه کربلا +عکس


یک مادر ایرانی که نوزاد خود را در مسیر کربلا به دنیا آورد، اصرار دارد که با کودک خود به مسیر خود تا کربلا ادامه دهد.

خبرگزاری تسنیم: بیمارستان صحرایی الزهراء(ع) که به‌منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائران، در مسیر کربلای مقدس برپا شده است، از به دنیا آمدن یک نوزاد ایرانی خبر داد.

ام‌البنین 28ساله که به‌منظور شرکت در مراسم اربعین حسینی(ع) با پای پیاده عازم کربلا بود، روز گذشته با احساس درد زایمان به بیمارستان الزهراء در مسیر کربلا منتقل شده نوزاد خود را به دنیا آورد.

تولد نوزاد ایرانی در راه کربلا +عکس

غزوان ریاض مدیر بیمارستان گفت: یک زائر ایرانی به‌نام ام‌البنین حسن به‌محض پذیرش در این بیمارستان به بخش زایمان منتقل شد و در یک زایمان طبیعی نوزاد دختر خود را به دنیا آورده او را زهرا نامید.

به‌گفته او وضعیت این مادر و نوزدادش طبیعی و خوب بود و به‌دلیل اصرار فراوان ام‌البنین برای ملحق شدن به کاروان میلیونی زائران حسینی، امروز هر دو از بیمارستان مرخص و عازم کربلا شدند.

تولد نوزاد ایرانی در راه کربلا +عکس

بیمارستان الزهراء، در مقابل شهر الحسن المجتبی در مسیر کربلا ــ نجف برپا شده و با داشتن 16 بخش، به زائرانی که عازم این شهر مقدس هستند، در زمینه تمام تخصص‌های پزشکی به زائران خدمات می‌دهد.


ویدیو مرتبط :
تولد نوزاد فلسطینی پس از شهادت مادر + عکس و فیلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تولد نوزاد دو سر در برزیل + عکس




تولد نوزاد دو سر در برزیل + عکس

 

نوزاد دو سر سالمی در کشور برزیل بدنیا آمد

 

.خبر آنلاین:این نوزاد دارای دو مغز فعال ، دو ستون فقرات و یک قلب است . پزشکان هنوز تصمیمی برای نوزاد نگرفته اند و با توجه به اینکه نوزاد تنها یک قلب دارد امکان جداسازی آنها وجود ندارد و تنها باید تصمیم گرفته شود کدام سر از این نوزاد جدا شود. نوزاد چهار ونیم کیلویی در بیمارستان کوچکی در شهر شمالی پارا به دنیا آمد اما به سرعت با هواپیما به بیمارستان مجهزی در شهر بلم منتقل شد.... / khabaronline.ir