اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تولد نوزادان معتاد هر 4 ساعت یک بار!


طی هر چهار ساعت یک نوزاد معتاد به مواد مخدر در آمریکا متولد می شود.

صبح بخیر: بررسی های جدید نشان می دهد که طی هر چهار ساعت یک نوزاد معتاد به مواد مخدر در آمریکا متولد می شود.



به گزارش خبرگزاری یونایتد پرس، "استیفان پاتریک"، پزشک دانشگاه میشگان می گوید: مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ها اخیرا گزارشی منتشر کرد که نشان می دهد طی دهه اخیر استعمال داروهای مسکن حاوی ماده مخدر تریاک چهار برابر شده است.

وی در ادامه افزود: تعداد کودکانی که به سندروم مرگ ناگهانی دچار می شوند از سال 2000 تا 2009 سه برابر افزایش پیدا کرد.

به گزارش صبح بخیر، این سندروم یكی از علل مرگ و میر كودكان یك ماهه تا یك ساله در آمریکا است و نكته نگران كننده این است كه درمانی ندارد و نمی توان با آن مقابله كرد.


ویدیو مرتبط :
10تا از شگفت انگیز کیک تولد برای تولد نوزادان!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمار تولد نوزادان معتاد



اخبار,اخبار اجتماعی ,آمار تولد نوزادان معتاد

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران گفت: در گذشته گزارش ولادت 3 تا 4 نوزاد معتاد در هر ماه به دست ما می‌رسید ولی متأسفانه آمار ولادت نوزادان کارتن‌خواب به‌شدت افزایش یافته و به‌طور میانگین 2 تولد در هرروز گزارش می‌شود. 

فاطمه دانشور در گفت‌وگو  تسنیم، با اشاره به آسیب‌های اجتماعی زنان کارتن‌خواب و معتاد شهر تهران و افزایش آمار تولد نوزادان معتاد از زنان کارتن‌خواب و معتاد پایتخت اظهار کرد: متأسفانه در حال حاضر آمار دقیقی از ولادت نوزدان معتاد در تهران وجود ندارد و تنها آمار موجود، آمار مراجعات زایمان زنان کارتن‌خواب به بیمارستان‌ها است.

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، با بیان اینکه متأسفانه در حال حاضر آمار ولادت نوزادان معتاد پایتخت به‌نسبت گذشته افزایش داشته است، گفت: طبق مصاحبه‌هایی که با برخی از مسئولان تعدادی از بیمارستان‌های تهران از جمله بیمارستان «مهدیه» داشتیم، متأسفانه آمار ولادت نوزادان معتاد افزایش چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: در گذشته گزارش ولادت 3 تا 4 نوزاد معتاد در هر ماه به دست ما می‌رسید ولی متأسفانه آمار ولادت نوزادان کارتن‌خواب در حال حاضر به‌شدت افزایش یافته و به‌طور میانگین 2 تولد در هرروز گزارش می‌شود.

 

 اخبار  اجتماعی  -  تسنیم