اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تولد دوباره «فرانكشتاین» و «زورو»


بازیگر شخصیت «هری پاتر» در اقتباس دوباره رمان گاتیك و كلاسیك «ماری شلی»، نویسنده انگلیسی در نقش «ایگور»، دستیار بدنام دكتر «فرانكشتاین» بازی خواهد كرد.

روزنامه اعتماد: بازیگر شخصیت «هری پاتر» در اقتباس دوباره رمان گاتیك و كلاسیك «ماری شلی»، نویسنده انگلیسی در نقش «ایگور»، دستیار بدنام دكتر «فرانكشتاین» بازی خواهد كرد. سال گذشته بعد از نمایش فیلم «من، فرانكشتاین» و منتقدانی كه از این فیلم ناراضی بودند، گویی برای دوباره به تصویر كشیدن رمان «ماری شلی» آماده هستیم. در فیلم «ویكتور فرانكشتاین»، «دانیل رادكلیف» شخصیت «ایگور»، دستیار شخصیت اصلی را ایفا می‌كند.

ویكتور فرانكشتاین، دانشمندی است كه برای رسیدن به جاودانگی تحقیق می‌كند اما وقتی ویكتور دست به هر كاری می‌زند تا به آرزویش برسد، مسوولیت بیرون آوردن ویكتور از مرز جنون بر عهده ایگور می‌افتد. رمان «فرانكشتاین؛ یا پرومته مدرن» اثر نویسنده انگلیسی «ماری شلی»، همسر شاعر رمانتیك «پرسی بیش شلی»، درباره دانشمند جوان و جاه‌طلبی است كه با استفاده از كنار هم قرار دادن اعضای بدن مردگان و اعمال نیروی الكتریكی، موجودی زنده به شكل انسان و با ابعادی بزرگ‌تر از یك‌ انسان معمولی می‌سازد.

این رمان كه آمیخته‌ای از عناصر رمان گاتیك و مكتب رمانتیك است یكی از نخستین نمونه‌های داستان‌ علمی- تخیلی شناخته می‌شود. كارگردانی این فیلم بر عهده «پاول مك‌گیگان» است كه كارگردانی فیلم‌ «عدد خوش‌شانسی اسلوین» و سریال تلویزیونی «شرلوك» را در كارنامه خود دارد. همچنین «مكس لندیس» فیلمنامه‌نویسی «ویكتور فرانكشتاین» را بر عهده دارد. او را برای فیلمنامه‌نویسی «تاریخچه» (٢٠١٢) می‌شناسیم.

 رادكلیف در مصاحبه با مجله «اینترتینمنت ویكلی» گفت: «فیلم «ویكتور فرانكشتاین» روایت ماجراجویی «ویكتور» و «ایگور» است و اینكه چطور یكدیگر را تشویق به رسیدن آرزوهای بزرگ‌تر و هولناك می‌كنند.»پروژه فیلم یاد شده، تنها یكی از پروژه‌های پیش روی «دانیل رادكلیف» است.

او در درام تلویزیونی «تعویض‌كننده بازی»، دنباله «حالا من را می‌بینی: دومین پرده» فیلم درام سوییسی «مرد ارتشی»، فیلم جنایی «فساد توكیو» و فیلم تاریخی درام «پل بروكلین» و فیلم كمدی سیاسی «امریكایی‌های جوان» خواهیم دید. همان طور كه هر نسلی قهرمان زوروی خود را دیده است، به زودی زوروی جدیدی به نسل كنونی معرفی می‌شود. در فیلم اقتباسی «زورو دوباره متولد می‌شود» قهرمان قانون‌شكن نقاب‌دار به آینده پسارستاخیزی قدم می‌گذارد.

 فیلمبرداری این فیلم اوایل مارس ٢٠١٦ در جمهوری دومینیك كلید می‌خورد. اساس فیلم جدید زورو بر پایه همان رمانی است كه نویسنده عامه‌پسند نیویوركی «جانستون مك‌كولی» در سال ١٩١٩ نوشته است. مك‌كولی قسم خورده بود با این داستان از حقوق كشاورزان و روستاییان در برابر كارگزاران دولتی شیطان‌صفت در ابتدای قرن نوزدهم و دوران سلطه اسپانیا بر ایالت كالیفرنیا حمایت كند. شخصیت خیالی زورو نجیب‌زاده‌ای با اصالت اسپانیایی- امریكایی كه نام اصلی‌اش «دون دیه‌گو دولاوگا» است و در بیش از چهل فیلم‌ سینمایی حضور داشته است؛ دو فیلم بلند صامت با بازی «داگلاس فربنكس» در دهه ١٩٢٠ و دو فیلم «نقاب زورو» (١٩٩٨) و «افسانه زورو» (٢٠٠٥) با بازی «آنتونیو باندراس» جزو برترین اقتباس‌های سینمایی از داستان زورو هستند.

 پیش از این قرار بود بازیگر مكزیكی «گائل گارسیا برنال» شخصیت زورو را در فیلم «زورو دوباره متولد می‌شود» بازی كند اما پس از انتقال پروژه ساخت فیلم از كمپانی «فاكس قرن بیستم» به كمپانی‌های «لانتیكا مدیا» و «سوبینی فیلمز» هیچ خبری از گروه بازیگران فیلم مذكور منتشر نشده است.


ویدیو مرتبط :
تولد تولد تولدت مبارک ای تولد دوباره زندگی مهدی رعنایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تولد دوباره «زورو»



فیلم زورو, فیم ماجراجویانه زورو

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، تهیه کننده فیلم این فیلم ساز اهل پرو، کمپانی فوکس قرن بیستم است و این فیلم،به احیای مجموعه فیلم ماجراجویانه «زورو» می پردازد.

به نوشته رسانه های گروهی، «تولد دوباره زورو» به گونه ای قصه کلاسیک زورو را احیا می کند که امکان تولید قسمت های مختلف آن باشد.

گفته می شود گائل گارسیا برنال بازیگر مطرح مکزیکی و سینمای آمریکای لاتین، در نسخه دوباره سازی شده «زورو» نقش این ابرقهرمان نقابدار را بازی می کند.

در قصه نسخه جدید، کاراکتر زورو که قصد انتقام گیری دارد، در یک ایفای جدید و پس از یک جنگ ویرانگر بین المللی قصد انجام کارهای خود را دارد.

در این فیلم، زورو با یک نیروی شیطانی که حاکم یک حکومت مستبد است، به مبارزه برمی خیزد.

فیلم نامه زوروی جدید را تیم دو نفره لی شیپمان و برایان مک گریوی نوشته اند و بازنویسی نهایی را ریکاردو د مونترول روی آن انجام می دهد.

«زورو» یک ابرقهرمان کمیک استریپی کلاسیک است که با هویتی دوگانه در یک روستا زندگی و از اهالی دهکده در مقابل ظلم حاکم حمایت می کند.

او که یک نجیب زاده مهربان و ثروتمند است، در ایام خطر نقابی به چهره زده و شنلی سیاه به تن می کند و اسبی مطیع دارد.

این قصه حدود پنجاه سال قبل تبدیل به یک مجموعه بسیار موفق تلویزیونی درآمد که در دهه شصت میلادی در چندین فصل به روی آنتن رفت.

حدود پانزده سال قبل نسخه سینمایی این قصه با بازی «آنتونیو باندراس» تولید و اکران عمومی شد. فروش بالای فیلم باعث تولید قسمت دوم آن هم شد. اما این قسمت نتوانست فروش خوبی در جدول گیشه نمایش سینماها کند و همین نکته، باعث بایگانی شدن پرونده تولید این مجموعه فیلم شد.

کمپانی فوکس بیستم در تدارک تولید نسخه ای از قصه «زورو» است که بتواند آن را تبدیل به یک مجموعه فیلم دنباله دار سینمایی کند.... /خبرگزارى فارس