اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توقیف 206 با 58 میلیون ریال خلافی


یک دستگاه سواری پژو 206 که بیش از 58 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده و 99 فقره تخلف حادثه‌ساز در پرونده آن ثبت شده بود، توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

خبرگزاری فارس: غلامرضا شهریاری رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی مستقر در شهر اصفهان حین کنترل خودروهای عبوری در داخل شهر، یک دستگاه سواری پژو 206 را جهت بررسی مدارک راننده متوقف کردند.

وی ادامه داد: در استعلام از سوابق این خودرو، مشخص شد دارای 58 میلیون و 850 هزار ریال جریمه پرداخت نشده و 99 فقره تخلف حادثه ساز است که بلافاصله به پارکینگ انتقال داده شد.

سرهنگ شهریاری بیان داشت: بیشترین تخلفات ثبت شده برای این خودرو، تخطی از سرعت مجاز است.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان خاطر نشان کرد: طبق قانون در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد، پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام می‌کند و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف می‌شود و از تردد آن جلوگیری خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
حکایت عجیب توقیف، رفع توقیف، دوباره توقیف برخی فیلم‌های سینمایی !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توقیف خودروی سرقتی با خلافی 32 میلیون ریال در قزوین



رئیس پلیس راه استان قزوین از توقیف یک دستگاه خودروی سرقتی با خلافی 32 میلیون و 800 هزار ریالی در قزوین خبر داد.

به گزارش ایسنا، بهرام زینلی، اظهار کرد: مأموران پلیس راه آزادراه قزوین ـ رشت روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو 405 دستور ایست می‌دهند که توجه نکرده و به مسیر خود ادامه می‌دهد که در نهایت توسط اکیپ گشت آزادراه قزوین ـ رشت خودرو متوقف می‌شود.

وی افزود: در بررسی مأموران از مدارک و استعلام وضعیت خودرو مشخص شد، خودرو علاوه بر سرقتی بودن دارای 74 فقره تخلف و خلافی 32 میلیون و 800 هزار ریالی است.

رئیس پلیس راه استان قزوین خاطرنشان کرد: مأموران ضمن دستگیری سارق، خودرو را توقیف و روانه پارکینگ کردند.

 

 اخبار  حوادث  -  ایسنا