اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توقیف یک تویوتا کمری با سرعت 190 کیلومتر


رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پلیس راه این استان خودرو سواری تویوتا کمری را به دلیل داشتن سرعت 190 کیلومتر در ساعت توقیف و اعمال قانون کرد.

خبرگزاری ایرنا: رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پلیس راه این استان خودرو سواری تویوتا کمری را به دلیل داشتن سرعت 190 کیلومتر در ساعت توقیف و اعمال قانون کرد.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی افزود: این راننده متخلف قبل از آغاز طرح سفرهای نوروزی مرتکب این تخلف حادثه ساز شده بود که توسط پلیس متوقف و به یک میلیون ریال جریمه نقدی و پنج نمره منفی محکوم و خودرو نیز به مدت 72 ساعت توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

وی اظهار کرد: عوامل پلیس راه زنجان - قزوین پس از مشاهده خودرو تویوتا که با سرعت بسیار بالا و غیرمطمئنه از سمت تهران به زنجان درحال حرکت بود بلافاصله به راننده عجول دستور ایست داده و خودرو را قبل از وقوع هر حادثه تلخ و ناگواری از ادامه مسیر بازداشتند. 

شیرمحمدی سرعت غیرمجاز را یکی از عوامل اصلی سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی ذکر و ابراز امیدواری کرد رانندگان با رعایت هرچه دقیق تر قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به امنیت و سلامت خود، سرنشینان و دیگر رانندگان خدشه وارد نسازند.

وی یادآور شد: از زمان آغاز طرح سفرهای نوروزی، پلیس راه زنجان خودروهای با سرعت بالا که هر آن بیم حادثه تلخ و ناگواری می رفت را توقیف و به پارکینگ منتقل کرده است تا ایمنی در جاده های این استان حفظ و ارتقا یابد. 


ویدیو مرتبط :
سرعت 180 کیلومتر بر ساعت تویوتا کمری در قشم - رمکان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توقیف پراید با 190 کیلومتر سرعت در نایین



تیم کنترل سرعت پلیس راه نایین - یزد دوشنبه شب یک دستگاه خودروی سواری پراید را با سرعت غیر مجاز 190 کیلومتر در ساعت متوقف کرد.

به گزارش ایرنا فرمانده انتظامی نایین به ایرنا گفت: این خودرو علاوه بر این تخلف یک میلیون و 710 هزار تومان خلافی داشت که بر این اساس توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ نبی الله سواد کوهی افزود :براساس ماده 10 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، راننده خودرو برای سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی معرفی شد.

شهرستان نایین در140کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.


 اخبار  حوادث  - ایرنا