اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توقیف پراید با 18 میلیون تومان جریمه در تهران


یک دستگاه پراید که رکورددار ثبت تخلفات رانندگی بود، در تهران متوقف شد.

خبرگزاری ایسنا: یک دستگاه پراید که رکورددار ثبت تخلفات رانندگی بود، در تهران متوقف شد.

سرهنگ جهانی، رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ روز یکشنبه گفت: یک دستگاه پراید مشکی رنگ مدل سال 84 با سریال پلاک ایران11 در منطقه 14 راهنمایی و رانندگی به دلیل تخلف، متوقف شد.

وی افزود: در پی استعلام به عمل آمده، خودروی مذکور دارای 1092 تخلف رانندگی جمعا به مبلغ 17 میلیون و 925 هزار تومان بود.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اینکه عمده تخلف ثبت شده برای این خودرو، تردد غیرمجاز در محدوده مرکزی و طرح ترافیک بوده و توسط دوربین‌های این محدوده ثبت شده است، گفت: خودروی مذکور پس از توقیف، روانه پارکینگ شد.


ویدیو مرتبط :
جریمه قطع درخت تا 180 میلیون تومان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جریمه و توقیف 15 هزار خودرو آلاینده در تهران


جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: همزمان با اجرای طرح برخورد با خودروهای آلاینده و اجرای طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد تاکنون 15 هزار خودرو اعمال قانون و توقیف شدند.

خبرگزاری مهر: جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: همزمان با اجرای طرح برخورد با خودروهای آلاینده و اجرای طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد تاکنون 15 هزار خودرو اعمال قانون و توقیف شدند.

سرهنگ جمال بذرافشان اظهار داشت: همزمان با تشدید الودگی هوای پایتخت و براساس تصمیم کمیته کاهش آلودگی پایتخت، محدوده طرح زوج و فرد جزو طرح ترافیک محسوب شده و تنها خودورهای دارای آرم طرح ترافیک می توانند در این محدوده تردد کنند. همچنین طرح برخورد با خودروهای آلاینده و دوزا و فاقد معاینه فنی نیز از به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: از روز یکشنبه تا کنون 15 هزار دستگاه خودرو به علت ورود غیرمجاز به محدوده یا  دودزا بودن اعمال قانون و توقیف شدند. پلیس این طرح را قاطعانه در پایتخت به اجرا در می آورد.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران با اعلام اینکه ترافیک پایخت کاهش یافته و تردد در شریانهای اصلی روان است، تاکید کرد: امروز و فردا نیز طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد اجرا می شود و خودروهای غیرمجاز حق تردد در این محدوده ها را ندارند. ضمن اینکه طرح برخورد با خودروهای آلاینده در محدوده مرکزی شهر تشدید شده است.