اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توقیف وانت با 33میلیون خلافی



اخبار حوادث - توقیف وانت با 33میلیون خلافی

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: یک‎دستگاه وانت سایپا با 33 میلیون و 300 هزار ریال خلافی در پلدختر توقیف و روانه پارکینگ شد.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، سرهنگ رضا داودی در جمع خبرنگاران، افزود: راننده وانت نیسان با مشاهده ماموران در حین اجرای طرح برخورد با خودروهای متخلف، متواری شد که این خودرو پس از تعقیب و گریز متوقف شد.

وی اظهارکرد: وانت نیسان به پارکینگ منتقل و در بررسی‌ها مشخص شد، این خودرو دارای 70 فقره تخلف رانندگی است.

اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
توقیف وانت حمل پول داعش فیلم گلچین صفاسا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توقیف 57خودرو با خلافی بیش از یک میلیون تومان در پایتخت



پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ

توقیف 57خودرو با خلافی بیش از یک میلیون تومان در پایتخت

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقیف 57 دستگاه خودرو با خلافی بیش از 10 میلیون ریال طی 24 ساعت گذشته در پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی گفت: در راستای اجرای بند 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی طی 24 ساعت گذشته با تشدید اقدامات کنترلی57دستگاه خودرو که خلافی بیش از یک میلیون تومان داشتند شناسایی و از ادامه تردد آن ها در محورهای مواصلاتی پایتخت جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه 3 درصد توقیف خودرو ها مربوط به خودروهای سنگین و کامیون هاست،اظهار داشت:طبق قانون در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یکماه از تاریخ ابلاغ مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند خودروی وی توقیف خواهد شد.

این مقام مسئول در پلیس پایتخت تاکید کرد:797 خودرو نیز به دلیل اینکه رانندگانشان تخلفاتی نظیر،سرعت و سبقت غیرمجاز،سد معبر،توقف در محل پارک مطلقاً ممنوع،به همراه نداشتن گواهینامه رانندگی و بیمه خودرو،نقص فنی و نداشتن برچسب معاینه فنی توقیف و به پارکینگهای سطح تهران بزرگ هدایت شدند.

سردار رحیمی در ادامه به بروز 2فقره تصادف فوتی که باعث کشته شدن دو نفر از شهروندان تهرانی شد،اشاره کرد و اظهار داشت:88مورد تصادف جرحی و 128مورد تصادف خسارتی نیز در شبانه روز گذشته در پایتخت به وقوع پیوسته است که یکی از علل مهم وقوع تصادفات و تلفات ناشی از آن بی احتیاطی رانندگان است که امیدواریم با اجرای دقیق قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان وسایل نقلیه ، میزان تصادفات تا اندازه قابل توجهی کاهش یابد.

رییس پلیس راهور پایتخت در پایان از کشف یک دستگاه خودروی مسروقه خبر داد و خاطرنشان کرد:ماموران راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اجرای طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت موفق شدند 332دستگاه موتورسیکلت متخلف که راکب هایشان مرتکب تخلفاتی چون نداشتن گواهینامه،کلاه ایمنی و عبور از خط ویژه شده بودند را توقیف و به پارکینگ منتقل کنند./خبرآنلاین