اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توقیف ماشین بدحجابان و مزاحمان نوامیس


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقیف سه هفته‌ای خودروی بدحجابان، مزاحمین نوامیس و رانندگانی که ایجاد آلودگی صوتی کنند خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از توقیف سه هفته‌ای خودروی بدحجابان، مزاحمین نوامیس و رانندگانی که ایجاد آلودگی صوتی کنند خبر داد.

سردارحسین رحیمی با اشاره به دستور اخیر دادستان تهران درمورد تشدید برخورد با مظاهر علنی فساد، گفت: بر اساس طرح امنیت اخلاقی و برخورد با مظاهرعلنی فساد در مورد جرایم مشهود، خودروی متخلفان علاوه بر اعمال قانون سه هفته توقیف می‌شوند.

وی تصریح کرد:‌ خودروی افراد بدون حجاب، بد حجاب یا افرادی که رفتارهای خلاف عفت عمومی در خودرو انجام دهند، مزاحمین نوامیس و خودروهایی که دارای آلودگی صوتی باشند مشمول اجرای این طرح خواهند بود.

وی همچنین در خصوص طرح زوج و فرد گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و دستور صادره تردد تاکسی‌ها با سریال پلاک ت و وانت بارهای عمومی سریال پلاک ع از ایران 11 تا ایران 77 در محدوده طرح زوج و فرد مجاز است و سایر تاکسی‌های پلاک شهرستان و وانت بارهای پلاک شهرستان اجازه تردد در این محدوده را ندارند.


ویدیو مرتبط :
حکایت عجیب توقیف، رفع توقیف، دوباره توقیف برخی فیلم‌های سینمایی !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پلیس موی سر مزاحمان نوامیس را تراشید و دورگردانی کرد



دورگردانی مزاحمان نوامیس در ماسال

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال از دورگردانی سه تهدیدکننده با سلاح سرد پس از دستگیری با هدف عبرت‌آموزی خبرداد.

سرهنگ رحیم مهدی‌زاده، دراین‌باره گفت: «اکیپ‌های عملیاتی در مسیر بام‌سبز ماسال متوجه ایجاد مزاحمت توسط سه مردناشناس برای دو زن که برای ورزش صبحگاهی در آن محل حضور داشتند، شده اما هنگامی که این سه نفر با سلاح سرد قصد نزدیک‌شدن به دو زن را داشتند، با مشاهده پلیس با خودرویشان از صحنه متواری شدند.»

مهدی‌زاده ادامه داد: «پس از فرار سه مزاحم، طرح مهار خودروهای عبوری در شهرستان به مرحله اجرا درآمد و سرانجام پس از تعقیب و گریز و در یک عملیات ضربتی، ماموران این خودرو را متوقف و سه متهم به هویت‌های "اسماعیل"، "مسعود" و "جواد" را دستگیر کردند.»

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال با بیان اینکه دو دستگیرشده دارای سابقه کیفری موثر هستند، گفت: «در بازرسی از بدن و خودروی متهمان، چهار تیغه چاقوی بزرگ و آلات و ادوات استفاده از موادمخدر نیز کشف و ضبط شد.»

به گزارش ایسنا، متهمان پس از هماهنگی قضائی و پس از تراشیدن موی سر برای عبرت‌آموزی در سطح شهر دورگردانی شدند./ایسنا