اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توقیف خودرو با تخلف 3 رقمی و جریمه 8 رقمی


یک دستگاه خودرو سواری کیا موهاوی با 45 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده و 102فقره تخلف، توسط تیم گشت عملیات ویژه پلیس راه گیلان متوقف شد.

خبرگزاری ایرنا: یک دستگاه خودرو سواری کیا موهاوی با 45 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده و 102فقره تخلف، توسط تیم گشت عملیات ویژه پلیس راه گیلان متوقف شد.

سرهنگ «مهیار رستگار» رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان عصر پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تیم کنترل تخلفات پاسگاه پلیس راه رشت - قزوین در حین کنترل تخلفات با یک دستگاه سواری موهاوی که با حرکات مخاطره آمیز نظم ترافیکی را برهم زده بود، برخورد و دستور توقف خودرو را صادر کرد.

وی ادامه داد: اما راننده این خودرو بدون توجه به دستور ایست پلیس با ادامه حرکات خطرناک خود، اقدام به فرار کرد.

رییس پلیس راه گیلان افزود: با اعلام گزارش تخلف این راننده به تمامی واحدهای تیم گشت عملیات ویژه پلیس راه، این خودرو متوقف شد.

سرهنگ رستگار اضافه کرد: پس از توقف و استعلام از سامانه اجرائیات راهور ناجا ، مشخص شد این خودرو به علت ارتکاب 102 فقره تخلف، 45 میلیون ریال جریمه دارد.

وی اظهار داشت: بر اساس قانون، این خودرو تا تسویه حساب جریمه معوقه متوقف و علاوه بر این، به علت ارتکاب به تخلف حادثه ساز 72 ساعت توقیف شد.


ویدیو مرتبط :
ضرب شگفت انگیز اعداد دو رقمی در دو رقمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توقیف یک خودرو با 14 میلیون ریال جریمه


ماموران راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ یک دستگاه خودرو پژو 206 نوک مدادی که بیش از 70 فقره تخلف به مبلغ چهارده میلیون و 370هزار ریال خلافی به ثبت رسانده بود را توقیف کردند.

 خبرگزاری فارس: ماموران راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ یک دستگاه خودرو پژو 206 نوک مدادی که بیش از 70 فقره تخلف به مبلغ چهارده میلیون و 370هزار ریال خلافی به ثبت رسانده بود را توقیف کردند.
 
 ماموران راهنمایی و رانندگی منطقه سه شهر تهران هنگام گشت زنی در خیابان ولیعصر به راننده یک دستگاه خودرو پژو 206 نوک مدادی که به طرز مشکوکی در حال تردد بود مظنون شده و پلاک آن را استعلام کردند.

ماموران پس از استعلام پلاک خودرو دریافتند خودرو مبلغ چهارده میلیون و 370 هزار ریال خلافی دارد به همین منظور به سرعت خودرو را توقیف و آن را به نزدیکترین پارکینگ منتقل کردند.

گفتنی است، خودروی مذکور بدلیل تکرار تخلفات توقیف و راننده نیز بدلیل عدم رعایت مقررات راهنمایی ورانندگی چندین امتیاز منفی را در کارنامه خود به ثبت رسانده که راننده متخلف جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.