اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توقیف بیش از ۲۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق



 

 

 

 

با تلاش رزمندگان فرماندهی مرزبانی استان سیستان وبلوچستان مستقر در هنگ های مرزی در ۱۵ روز گذشته بیش از ۲۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از قاچاقچیان كشف و ضبط شد .



به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ احمد شهرکی معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان در تشریح این خبر افزود: در راستای مبارزه بی امان با قاچاق سوخت و کالا ، رزمندگان پرتلاش این فرماندهی مستقر در هنگ های مرزی به تشدید کنترل محورهای مواصلاتی در طول نوار مرز پرداخته وبا اقدامات گسترده اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند ،مقادیر زیادی سوخت و کالای قاچاق را کشف و ضبط کنند.



وی خاطر نشان کرد: ماموران حین گشت زنی و اجرای کمین در طول نوار مرزی به چندین دستگاه خودرو سوخت کش که در حال انتقال مواد سوختی به خارج از کشور بودند مظنون و در چند مرحله عملیات متهورانه در دو هفته گذشته موفق شدند با توقیف ۱۰۰ دستگاه از این خودروها ۲۸۰هزار و ۴۰۵ لیتر سوخت قاچاق را که بیشتر آن از نوع گازوئیل بوده کشف و ضبط کنند .



سرهنگ شهرکی تصریح کرد: در همین راستا ۱۸۸ قاچاقچی سوخت و کالا شناسایی و دستگیر و جهت سیر مراحل قضایی به مراجع ذیصلاح تحویل شدند .



معاون هماهنگ کننده فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از مرزنشینان غیور منطقه در همکاری با پلیس مرزبانی گفت: مرزبانان استان با هوشیاری و بیداری کامل بصورت شبانه روز از مرزها و کیان جمهوری اسلامی ایران حراست و با هرگونه تجاوزات مرزی ، شرارت و قاچاق مواد مخدرو کالا بشدت برخورد خواهند کرد.

 

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
توقیف کشتی خارجی خلیج فارس با یک میلیون لیتر سوخت قاچاق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محموله 43 هزار لیتری سوخت قاچاق



 

محموله 43 هزار لیتری سوخت قاچاق

 

در جریان عملیات گشت‌زنی نیروهای مرزی دریایی؛

سپاه پاسداران محموله 43 هزار لیتری سوخت قاچاق را توقیف کرد


این شناور به همراه محموله سوخت قاچاق، ناخدا و سه ملوان آن دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان هرمزگان شدند.

ایلنا: در جریان عملیات گشت زنی نیروهای مرزی پایگاه ولایت منطقه یکم دریایی سپاه، محموله‌ای شامل 43 هزار لیتر سوخت قاچاق، شناسایی و توقیف شد.
به گزارش ایلنا، واحد گشت پایگاه دریایی منطقه یکم در حوالی جزیره تنب بزرگ به یک فروند لنج باربری مشکوک شدند که پس از متوقف کردن این شناور و در جریان بازرسی محموله آن، 43 هزار لیتر گازوئیل قاچاق را که به قصد فروش غیرقانونی به یک شناور خارجی جاسازی شده بود، کشف و توقیف کرد.
این شناور به همراه محموله سوخت قاچاق، ناخدا و سه ملوان آن دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی استان هرمزگان شدند.