اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توقیف بنز با ۲۳۱ کیلومتر سرعت


تیم پلیس راه کاشان -اصفهان یک دستگاه سواری بنز را با سرعت غیر مجاز 231 کیلومتر متوقف و روانه پارکینگ کرد. تابناک: تیم پلیس راه کاشان -اصفهان یک دستگاه سواری بنز را با سرعت غیر مجاز 231 کیلومتر متوقف و روانه پارکینگ کرد.


سرهنگ رضا رضایی رییس پلیس راه انتظامی استان اصفهان گفت: تیم کنترل سرعت پلیس راه کاشان- اصفهان درحین کنترل خودروهای عبوری در آزادراه امیرکبیر، یک دستگاه خودروی سواری بنز را که با سرعت غیرمجاز در حرکت بود متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه خودرو مذکور 231 کیلومتر سرعت داشته، افزود: در این خصوص خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ رضایی گفت: بر اساس بند 10 ماده 10 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، راننده خودرو جهت شرکت در کلاس آموزشی و سیر مراحل قانونی به پلیس راه استان معرفی شد.

رییس پلیس راه انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه پلیس بدنبال پیشگیری و کاهش حوادث رانندگی است، افزود: هدف از اعمال قانون توجه بیشتر رانندگان به قوانین و مقررات و تامین امنیت راه ها است. در این شرایط رانندگان با رعایت کامل می توانند الگوهای عملی مناسبی برای فرزندان خود در آینده باشند.


ویدیو مرتبط :
تصادف بنز با 193 کیلومتر سرعت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توقیف جنسیس با سرعت 209 کیلومتر!




اخبار حوادث - توقیف جنسیس با سرعت 209 کیلومتر!

 رئیس پلیس راه انتظامی استان اصفهان ازتوقیف یک دستگاه سواری هیوندای جنسیس با سرعت 209 کیلومتر سرعت توسط پلیس راه نطنز- بادرود استان اصفهان خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ رضا رضایی اظهار داشت: تیم کنترل سرعت پلیس راه نطنز- بادرود استان، حین کنترل خودروهای عبوری در محور کاشان، یک دستگاه خودرو سواری هیوندای جنسیس را به دلیل سرعت غیرمجاز متوقف کردند.

وی با اشاره به حرکات مخاطره آمیز این خودرو گفت: با بررسی دوربین‌های ثبت تخلفات مشخص شد این خودور209 کیلومتر سرعت داشته که در این زمینه وسیله نقلیه توقیف و جهت سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شد.
 اخبار حوادث - ایسنا