اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توقف فعالیت موسسه مالی ثامن الحجج (ع) در استان البرز تکذیب شد



اخبار,اخبار اجتماعی ,موسسه مالی ثامن الحجج

دادستان کرج، در اطلاعیه ای، توقف فعالیت موسسه مالی ثامن الحجج (ع) استان البرز را تکذیب کرد.

حاجی رضا شاکرمی، در متن تکذیبیه خود آورده است: "خبری از ناحیه اینجانب مبنی بر توقف فعالیت‌های موسسه ثامن الحجج (ع)در استان البرز توسط  برخی رسانه‌ها منتشر شده که خبر منتشر شده صحیح نیست و تکذیب می‌شود.

متذکر می‌شوم موسسه فوق الذکر در استان البرز دارای چهار شعبه فعال است و هرچهار شعبه اکنون مشغول به فعالیت هستند."

 

با حکم قضایی فعالیت موسسه مالی ثامن‌الحجج در البرز ممنوع شد/ اموال غیرمنقول این موسسه توقیف گردید/ هیچ یک از مدیران دستگیر نشده‌اند

 

اخبار اجتماعی - ایلنا

 


ویدیو مرتبط :
توقیف اموال موسسه غیر مجاز ثامن الحجج در استان البرز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با حکم قضایی فعالیت موسسه مالی ثامن‌الحجج در البرز ممنوع شد/ اموال غیرمنقول این موسسه توقیف گردید/ هیچ یک از مدیران دستگیر نشده‌اند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز اعلام کرد: با حکم قضایی فعالیت موسسه مالی ثامن‌الحجج در این استان تا اطلاع‌ثانوی ممنوع اعلام شد.

حاجی‌رضا شاکرمی دقایقی قبل در گفت‌وگو  با فارس در کرج اعلام کرد: به دلیل عدم انجام تعهدات مالی و همچنین کمبود نقدینگی در موسسه مالی ثامن‌الحجج، فعالیت این موسسه در استان البرز با حکم قضایی تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده است.

وی تصریح کرد: این تصمیم پس از بررسی حساب‌های مالی موسسه فوق اتخاذ شده و برای اینکه آسیب مالی به سپرده‌گذاران وارد نشود، از ادامه فعالیت موسسه مالی ثامن‌الحجج جلوگیری شد.

این مقام ارشد قضایی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه میزان پول مردم در اختیار موسسه فوق است، گفت: بر اساس آخرین بررسی‌ها حدود 200 میلیارد تومان سپرده‌های مالی مردم البرز در اختیار این موسسه قرار داشته است.

شاکرمی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که حدود 10 هزار نفر از شهروندان البرزی در این موسسه سپرده‌گذاری کرده‌اند؛ هم اکنون تمام اموال غیر منقول موسسه ثامن‌الحجج در استان البرز با حکم قضایی توقیف شده است.

وی در پاسخ به پرسش دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا فردی هم دستگیر شده است، گفت: تا این لحظه دستگیری نداشتیم، اما دادگاه در حال بررسی کامل پرونده بوده و اطلاع‌رسانی لازم به شهروندان انجام خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در پایان گفت: موسسه مالی ثامن‌الحجج در البرز 4 شعبه دارد.

 

اخبار اجتماعی - فارس