اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توقف فعالیت بنادر یمن


منابع آگاه در صنعت دریانوردی و محلی یمن اعلام کردند، فعالیت بندرهای عمده یمن روز پنجشنبه در پی تجاوز نظامی سعودی و هم پیمانانش به این کشور متوقف شده است.

ایرنا: منابع آگاه در صنعت دریانوردی و محلی یمن اعلام کردند، فعالیت بندرهای عمده یمن روز پنجشنبه در پی تجاوز نظامی سعودی و هم پیمانانش به این کشور متوقف شده است.

همه بندرهای اصلی به علت اوج گیری درگیری ها بسته شده اند.
 
منابع محلی یمن نیز خبر تعطیل شدن این بندرها را تایید کردند.
 
یمن ماهانه یک میلیون و400 هزار تا یک میلیون و 500 هزار بشکه نفت خام از بندر مسیله صادر می کند که عمدتا به چین تحویل داده می شود.
 
در همین حال، اداره کل هوانوردی غیر نظامی سعودی اعلام کرد که در پی تجاوز نظامی این کشور به خاک یمن، پروازهای بین المللی و داخلی در هفت فرودگاه واقع در جنوب عربستان متوقف شد.
 
این فرودگاه ها شامل جیزان، ابها و وادی الدواسر می شود.
 
این منبع علت متوقف شدن پروازها یا مدت زمان آن و هنگام از سرگرفته شدن فعالیت این فرودگاه ها را ذکر نکرد.
 
در تجاوز نظامی بامداد پنجشنبه هواپیماهای سعودی و هم پیمانانش به خاک یمن به بهانه حمایت از نیروهای عبدربه منصور هادی رییس جمهوری مستعفی و فراری این کشور، شمار زیادی از غیرنظامیان از جمله زنان و کودکان جان باختند.


ویدیو مرتبط :
تصاویر حمله یمن به کشتی‌های بنادر رژیم صهیونیستی: شواهد قاطع از مقاومت و پاسخ قدرتمند یمن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توقف سه ساعته فعالیت‌های دانشگاه شهید بهشتی




 توقف سه ساعته فعالیت‌هایa دانشگاه شهید بهشتی

 

 

  دانشگاه شهید بهشتی طی بخشنامه‌ای به واحدهای مختلف این دانشگاه اعلام کرد کلیه فعالیت‌های اداری و آموزشی این دانشگاه جهت شرکت در تجمع دانشگاهیان متوقف می‌شود.

به گزارش مهر، دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد کلیه فعالیت های اداری و آموزشی این دانشگاه از ساعت 12 الی 15 روز سه شنبه 9 آذر ماه متوقف خواهد بود.

توقف 3 ساعته فعالیت‌های اداری و آموزشی دانشگاه شهید بهشتی بواسطه حضور یکپارچه استادان، دانشجویان، مدیران و کارکنان این دانشگاه در پاسداشت شهید دکتر مجید شهریاری در مسجد دانشگاه صورت می گیرد.

حضور دانشگاهیان در مسجد دانشگاه شهید بهشتی در پی اطلاعیه این دانشگاه برای برگزاری تجمع اعتراض آمیز جامعه دانشگاهی در محکومیت حمله تروریستی به دو تن از استادان فرهیخته دانشگاه شهید بهشتی صورت می گیرد.... / خبر گزاری مهر