اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توقف تشكیل شعب جدید بنیاد امید ایرانیان


بنیاد امید ایرانیان، تشكیل شعب جدید را تا پایان انتخابات مجلس شورای اسلامی متوقف می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان:بنیاد امید ایرانیان، تشكیل شعب جدید را تا پایان انتخابات مجلس شورای اسلامی متوقف می‌کند.

روابط عمومی بنیاد امید ایرانیان اعلام کرد: با توجه به تقاضاهای فراوان برای تاسیس شعب استانی بنیاد امید ایرانیان، هیات مدیره بنیاد ضمن مسرت از این استقبال با شكوه و با سپاس از تمامی علاقمندان، جهت پیشگیری و پرهیز از شائبه فعالیت سیاسی، تشكیل شعب جدید را تا پایان انتخابات مجلس شورای اسلامی متوقف می‌کند. با یاری خداوند و همت و تلاش علاقمندان پس از انتخابات تاسیس شعب ادامه می‌یابد.

لازم به ذکر است بنیاد امید ایرانیان در حال حاضر دارای 6 شعب در استانهای فارس، خراسان رضوی، اصفهان، یزد، سیستان و بلوچستان و زنجان است.


ویدیو مرتبط :
امنیت دختران تضمین زندگی بشریت - بنیاد باران امید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عارف: بنیاد امید ایرانیان لیست نمی دهد


رییس بنیاد امید ایرانیان با بیان اینکه تشکیلات متبوعش به عنوان اتاق فکر برای اصلاحلات گام بر می دارد، گفت: بنیاد با حزب اتحاد ملت ایران اسلامی همکاری خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا: محمدرضا عارف روز پنجشنبه در حاشیه نخستین کنگره حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در گفت و گویی اظهار داشت: بنیاد امید ایرانیان به عنوان اتاق فکر برای اصلاح طلبان حضور دارد و به طور حتم با حزب اتحاد ملت ایران اسلامی که از اصلاح طلبان هستند نیز همکاری می کند.

وی ادامه داد: جایگاه بنیاد امید ایرانیان به عنوان اتاق فکرتمام تلاش خود را برای موفقیت حزب اتحاد ملت ایران اسلامی خواهد کرد.

رییس بنیاد امید ایرانیان در پاسخ به این پرسش که بنیاد چه نوع فعالیت انتخاباتی در آینده خواهد داشت و چگونه در انتخابات شرکت خواهد کرد؟ گفت: بنیاد لیست انتخاباتی نمی دهد و در برنامه های آن نیز ارائه لیست مد نظر نیست اما اعضای بنیاد در تشکل های مختلف حضور دارند و فعال هستند و در انتخابات نیز فعالیت می کنند.

عارف همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر ایتکه آیا اصلاح طلبان در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت؟ گفت: اصلاح طلبان با تمام توان در این دوره حضور می یابند.