اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توطئه هولناک تازه عروس در شب عروسی



عروس فریبکار هندی در توطئه‌ای هولناک داماد را دو ساعت پیش از مراسم عروسی بیهوش کرد و با نقشه‌ای زیرکانه به عقد مرد آرزوهایش درآمد.

«جوگال کروشور» داماد 25 ساله پس از به‌هوش آمدن زمانی متوجه این نقشه شوم عروس شد که دو ساعت از ازدواج این دختر با مرد مورد نظرش می‌گذشت. این داماد فریب خورده که در ایالت اوتار پرادش زندگی می‌کند مدعی بود پیش از ورود به مجلس عروسی به پیشنهاد همسرش شربتی شیرین را نوشیده بود که بعد از آن را به خاطر نمی‌آورد.


برادر عروس فریبکار، «ایندراواتی» 23 ساله در توضیح این اتفاق گفت: «کروشور در روز مراسم حالت عادی نداشت و مانند افراد مست تلوتلو می‌خورد تا اینکه ناگهان به زمین افتاد و از هوش رفت. خواهرم که ظاهراً از دیدن این صحنه شوکه شده بود قصد داشت ازدواج با این مرد الکلی را برهم بزند و با پیشنهاد ما با یکی از اقوام‌مان ازدواج کرد.»


در حال حاضر داماد فریب خورده که برخلاف ادعای خانواده دختر سلامتش را به تأیید کارشناسان پزشکی رسانده از عروس جوان شکایت کرد و در حال حاضر پیگیر این فریبکاری شده است.


ضمناً خانواده عروس پس از اجرای این نقشه 520 پوند نیز از خانواده داماد به عنوان غرامت دریافت کرده‌اند.

 

 اخبار حوادث  -  ایران 


ویدیو مرتبط :
آتش زدن عروس توسط داماد در شب عروسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کتک خوردن عروس نگون بخت در شب عروسی



 

 

عروس نگون بخت در شب عروسی‌اش از همه خانواده داماد کتک خورد تا بفهمد موافق عروسی وی نبوده‌اند.

به گزارش فارس، پنج‌شنبه شب گذشته در حالی عروسی یک زوج جوان به پایان رسید که حداقل عروس تیره بخت خیال می‌کرد کدورت‌های خانواده‌اش با خانواده داماد به پایان رسیده است.

عروس و داماد به رسم همیشگی در پایان مراسم به خانه جدیدشان بدرقه شدند اما لحظاتی از این ماجرا نگذشته بود که آوار سنگین کتک‌های خانواده داماد بر سر عروس خالی شد.

یکی از حاضران که این صحنه را دید با خانواده عروس تماس گرفته به این ترتیب تنها دقایقی بعد خانواده عروس موفق شدند پیکر نیمه جان وی را از زیر مشت و لگد‌های خانواده داماد بیرون بکشند.

یکی از اعضای خانواده عروس به خبرنگار ما گفت: پس از انتقال خواهرم به پزشکی قانونی متوجه شدم که در دوران عقد نیز خواهرم بارها از داماد کتک خورده است اما صحبتی به میان نیاورده است..../فارس