اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توضیح کوتاه درباره عدم پخش زنده رای اعتماد


مدیرکل روابط عمومی صدا‌و‌سیما اسخ به اینکه چرا مشروح مذاکرات مجلس در رآی اعتماد به وزراء که قرار بود از شبکه خبر پخش شود، پخش نشد؟ اینگونه پاسخ داد: «صدا‌و‌سیما هیچ مشکلی برای پخش نداشت. همه امکانات و افراد آماده بودند که مانند دوره قبل عمل کنند.»

خبرگزاری ایسنا: سیدتقی سهرابی مدیرکل روابط عمومی صدا‌و‌سیما عمده وظیفهٔ روابط عمومی‌ها را پاسخگویی دانست و گفت: «روابط عمومی صدا و سیما در هر شرایطی، پاسخگویی را وظیفه خود می‌داند.»

سهرابی با اشاره به دستور رئیس سازمان صدا و سیما برای پاسخگویی به مخاطب، افزود: «بر این اساس پاسخ به مخاطبان درون و برون سازمانی و جدیت در این کار موجب بر‌تر شدن روابط عمومی سازمان صدا‌و‌سیما شده است.»

 او افزود: «مجموعه اقداماتی که در روابط عمومی سازمان در ۲ سال اخیر انجام شده است، همگی برای تحقق پاسخگویی و تکریم جایگاه مخاطبان بوده است.»

او همچنین پاسخ به رسانه‌ها را وظیفه ذاتی روابط عمومی برشمرد و خاطرنشان کرد: «رسانه‌ها همکاران جدی و نزدیک روابط عمومی‌ها هستند که وظیفهٔ انعکاس مجموعه فعالیت‌های دستگاه‌ها به مردم را بر عهده دارند؛ بنابراین ایجاد شرایط لازم برای کسب و انتشار اخبار و ارائه اطلاعات درست موجب کساد شدن بازار شایعه می‌شود.»

سهرابی تصریح کرد: «راه‌اندازی پایگاه جامع اطلاع‌رسانی صدا و سیما، ایجاد باشگاه مخاطبان رسانه ملی، حضور جدی روابط عمومی صدا و سیما در یازدهمین دوره ریاست جمهوری، توجه به میل و نیاز مخاطبان درون سازمانی، تحول در حوزه اطلاع رسانی، ارائه گزارش لحظه‌ای، روزانه و هفتگی از نظر مخاطبان به مدیران و برنامه سازان، از جمله مهم‌ترین دلایل انتخاب روابط عمومی صدا و سیما به عنوان روابط عمومی بر‌تر است.»

مدیر کل روابط عمومی صدا‌و‌سیما در بخشی دیگر از سخنانش در خصوص راه‌اندازی شبکه‌های جدید سیما نیز گفت: «در آینده‌ای نزدیک شبکه «سروش» با رویکرد ترویج بیش از پیش گفتمان انقلاب راه‌اندازی می‌شود.»

او درباره سایر شبکه‌هایی که بعد از «سروش» راه اندازی خواهند شد، خاطرنشان کرد: «در این خصوص خبری است که معاون محترم سیما در چند روز گذشته اعلام کرده است.»

سهرابی در ادامه در پاسخ به اینکه چرا مشروح مذاکرات مجلس در رآی اعتماد به وزراء که قرار بود از شبکه خبر پخش شود، پخش نشد؟ اینگونه پاسخ داد: «صدا‌و‌سیما هیچ مشکلی برای پخش نداشت. همه امکانات و افراد آماده بودند که مانند دوره قبل عمل کنند.»

او در این خصوص توضیح بیشتری نداد.


ویدیو مرتبط :
رای عدم اعتماد به وزیر علوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عدم پخش زنده تلویزیونی جلسه رای اعتماد


در حالی که قرار بود جلسه رای اعتماد سه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، علوم و ورزش و جوانان به صورت زنده از شبکه خبر پخش شود، این موضوع منتفی شد.

خبرگزاری ایسنا: در حالی که قرار بود جلسه رای اعتماد سه وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، علوم و ورزش و جوانان به صورت زنده از شبکه خبر پخش شود، این موضوع منتفی شد.

 پیش از این هم جلسات رای اعتماد وزرای پیشنهادی حسن روحانی برای کابینه یازدهم از شبکه خبر زنده پخش شده بود.

صبح امروز تجهیزات مربوط به پخش زنده در مجلس مستقر شده بود اما ظاهرا بنا به درخواست هیات رییسه این موضوع منتفی شد.