اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توضیح نوه امام درباره فیسبوک منتسب به وی


نوه امام خمینی(ره) در ارتباط با رابطه وی با صفحه فیس بوکی که به نام سید حسن خمینی فعال است، گفت: این صفحه را خودم اداره نمی کنم.

خبرگزاری مهر: نوه امام خمینی(ره) در ارتباط با رابطه وی با صفحه فیس بوکی که به نام سید حسن خمینی فعال است، گفت: این صفحه را خودم اداره نمی کنم.

حجت الاسلام سید حسن خمینی در مراسم قدردانی از برگزیدگان و دست اندرکاران جشنواره وبلاگ نویسی با موضوع امام خمینی(ره) با نام «آیه مهر» در پاسخ به این سئوال که آیا صفحه فیس بوکی که به نام شما فعالیت می کند، ارتباطی با جنابعالی دارد؟ اظهار کرد: این صفحه توسط بنده اداره نمی شود.

وی افزود: البته گردانندگان صفحه فیس بوکی که به نام بنده فعالیت دارد، از دوستان نزدیک بنده هستند و توسط این افراد صفحه مذکور در فضای مجازی اداره می شود.

 چندیست یک صفحه اینترنتی با نام سید حسن خمینی در شبکه اجتماعی فیس بوک فعالیت می کند که بعضا عکس ها و اخباری از نوه امام و فرزندان وی در این صفحه انتشار یافته است.


ویدیو مرتبط :
وصیت امام در مورد نقل قول منتسب به ایشان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیح درباره دیدار احمدی نژاد با نوه امام (ره)


یکی از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد، با اشاره به دیدار هفته گذشته رئیس‌جمهور سابق با یادگار امام(ره)، گفـت: این دیدار به دعوت سید حسن خمینی و به‌منظور بازدید از پروژه‌های حرم مطهر صورت گرفت و بحث سیاسی در آن دیدار مطرح نشد.

خبرگزاری ایرنا: یکی از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد، با اشاره به دیدار هفته گذشته رئیس‌جمهور سابق با یادگار امام(ره)، گفـت: این دیدار به دعوت سید حسن خمینی و به‌منظور بازدید از پروژه‌های حرم مطهر صورت گرفت و بحث سیاسی در آن دیدار مطرح نشد.

عبدالرضا داوری، رییس موسسه «هما» (تشکیلات رسانه‌ای اطرافیان احمدی‌نژاد) درباره دیدار محمود احمدی‌نژاد با حجت‌الاسلام سید حسن خمینی و انتشار غیر رسمی بخشی از اظهارات وی درباره انتخابات مجلس و ریاست جمهوری آینده، اظهار کرد: این دیدار به دعوت حجت‌الاسلام سید حسن خمینی و به‌منظور بازدید احمدی‌نژاد از پروژه‌های حرم مطهر امام خمینی (ره) صورت گرفت و صرفا یک دیدار کاری و عادی بود.

وی ادامه داد: صحبت‌هایی که از قول آقای احمدی‌نژاد درباره انتخابات و محبوبیت وی در بین مردم منتشر شده، کذب است و مبنایی ندارد و در واقع خبرسازی رسانه‌ها بوده است.

داوری تصریح کرد: تا جایی که من می‌دانم این دیدار صرفا کاری و برای بازدید از پروژه‌های حرم بوده و اصلا بحث‌های انتخاباتی در این دیدار مطرح نبوده است.

احمدی‌نژاد برنامه‌ای برای انتخابات ندارد

رئیس موسسه هواداران محمود احمدی‌نژاد (هما) در ادامه تأکید کرد: احمدی‌نژاد هیچ برنامه‌ و تصمیمی برای تشکیل حزب یا حضور در انتخابات ندارد.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا از احمدی‌نژاد، اعضای دولت قبل و کانون هواداران محمود احمدی‌نژاد (هما) برای حضور در همایش سراسری اصول‌گرایان که قرار است 19 مهر برگزار شود، دعوت بعمل آمده است یا خیر؟ گفت: بنده اطلاعی از این موضوع ندارم.

مشایی مشغول کارهای فرهنگی و مطالعاتی است

داوری همچنین درباره حضور مشایی در دفتر احمدی‌نژاد در ولنجک نیز اظهار کرد: چندان از جزئیات دیدارهای آقای مشایی با آقای احمدی‌نژاد خبر ندارم، اما می‌دانم که آقای مشایی در حال حاضر مشغول انجام کارهای فرهنگی و مطالعاتی خود است.