اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توضیح ناجا درباره برگزاری کنسرت ها


فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ناجا، ارشاد و دستگاه قضایی برای صدور مجوز کنسرت موسیقی هماهنگ می‌شوند، گفت: نیروی انتظامی مجوز محل برگزاری کنسرت موسیقی را صادر می‌کند.

خبرگزاری خانه ملت: سردار حسین اشتری درباره مجوزهای برگزاری کنسرت موسیقی در کشور‌‌، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی کشور نهادهای ذی ربط در زمینه صدور مجوز برگزاری کنسرت موسیقی هستند.
 
اشتری درباره ضرورت هماهنگی بین سه نهاد مذکور برای صدور مجوز برگزاری کنسرت، گفت: نیروی انتظامی مجوز محل برگزاری کنسرت موسیقی را صادر می کند.
 
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در ادامه به خانه ملت گفت: برای رفع مشکلات برگزاری کنسرت موسیقی هماهنگی‌هایی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیروی انتظامی و دستگاه قضایی به عمل خواهد آمد.
 
بنابر این گزارش، چندی پیش وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تفاهمنامه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروی انتظامی برای برگزاری کنسرت‌ها، گفت: این تشریک مساعی در خصوص محل برگزاری کنسرت‌ها بوده و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص صدور مجوز با هیچ نهادی شریک نمی‌شود.


ویدیو مرتبط :
نشست تیرماه سخنگوی ناجا 4- شرط برگزاری کنسرت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیح ناجا درباره جمع‌آوری بنرهای هاشمی‌ رفسنجانی و برگزاری میتینگ‌ها



 اخباراجتماعی ,خبرهای   اجتماعی ,سخنگوی ناجا

سخنگوی ناجا در خصوص جمع‌آوری بنرها و پلاکاردهای تبلیغاتی آیت الله هاشمی رفسنجانی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایسنا ، سردار سعید منتظرالمهدی در نشست خبری صبح امروز خود در واکنش به سخنان شب گذشته استاندار تهران درباره جمع آوری بنرهای تبلیغاتی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در روز راهپیمایی 22 بهمن، به ایسنا گفت: در این روز پلیس با تعدادی بنر مجهول‌الهویه که مشخص نبود برای کجاست مواجه شد که این بنرها جمع‌آوری شده و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

منتظر المهدی هم‌چنین درباره همایش ها و میتینگ‌های انتخاباتی نیز گفت: باید مجوزهای لازم در این خصوص اخذ شود و کسانی که مجوز دریافت کرده‌اند باید موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

وی هم‌چنین درباره تخلفات انتخاباتی خاطر نشان کرد: پلیس با رصد فضای انتخاباتی موارد تخلف را به وزارت کشور و ... اطلاع می‌دهد.

سخنگوی ناجا با بیان اینکه در روز انتخابات 250 هزار مامور مسوولیت اصلی تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارند، تاکید کرد: نیروی انتظامی تمامی تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی با شکوه با مشارکتی حداکثری به کار خواهد گرفت و آمادگی کامل برای پیشگیری از هرگونه کنش امنیتی را دارد.


  اخبار  اجتماعی  -   ایسنا