اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توضیح معاون روحانی درباره پرداخت یارانه‌ ها


معاون اول رییس‌جمهور اعلام کرد: یارانه‌ها را امسال به طور کامل پرداخت می‌کنیم.

همشهری آنلاین: معاون اول رییس‌جمهور اعلام کرد: یارانه‌ها را امسال به طور کامل پرداخت می‌کنیم.

اسحاق جهانگیری در حاشیه مراسم تودیع و معارفه وزرای سابق و جدید بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین حمایت ما از وزارت بهداشت این بود که برای این وزارتخانه وزیری انتخاب شود که هم جامعه پزشکی به او علاقه‌مند باشد و هم این‌که نهادهای حکومت همه او را قبول داشته باشند و در مجلس هم موقعیت خوبی داشته باشد و خوشبختانه این امر اتفاق افتاد و می‌بینیم که آقای دکتر هاشمی شخصیت مورد قبول جامعه پزشکی و در مجلس هم رای بسیار بالایی آورد و شخص رییس‌جمهور و دیگر اعضا در دولت علاقه‌مند به همکاری با آقای هاشمی هستند.

وی افزود: کار دوم ما هم بستگی به نحوه کار آقای هاشمی دارد که عمدتا روی مسائل بودجه‌ای است و امیدواریم با محدودیتی که دولت با آن مواجه است به بخش درمان توجه بیشتری کند.

خبرنگاری از جهانگیری درباره راهکارهای دولت برای حل مشکلات در بخش دارو پرسید که وی در این باره پاسخ داد: یک بخشی از داروهای وارد شده در گمرک مانده بود که ما دستور دادیم به سرعت ترخیص شود، بخشی هم نیاز ارزی بود که باید ریال آن تامین می‌شد و با قیمت مناسب‌تر در اختیار مردم قرار می‌گرفت که برای این هم راهکاری پیدا شد.

خبرنگار دیگری درباره سرنوشت یارانه‌ها از معاون اول رییس‌جمهور پرسید که وی در این باره، گفت: ما امسال یارانه‌ها را به طور کامل پرداخت می‌کنیم و نرخ آن تغییری نمی‌کند و همان 40 تا 50 هزار تومان را پرداخت می‌کنیم.


ویدیو مرتبط :
حتما ببینید - روشنگری دکتر احمدی نژاد درباره یارانه و یارانه دادن در دولت روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معاون استاندار تهران: پرداخت یارانه‌ها بدون تغییر امسال ادامه دارد



پرداخت یارانه‌ها,درباره پرداخت یارانه‌ها

معاون استاندار تهران: پرداخت یارانه‌ها بدون تغییر امسال ادامه دارد

معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران گفت: پرداخت یارانه‌ها در سه ماهه نخست امسال ادامه دارد و بدون تغییر به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

نعمت‌الله ترکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت رفاه و فقر شهروندان تهرانی در سالی که گذشت، گفت: اعلام چنین شاخصی نیازمند منابع و مصارف خانوار است. به این معنا که میزان منابع و مصارف باید به صورت روزانه ارزیابی شود تا سرانه درآمد مصرف خانوار نیز مشخص شود.

وی افزود: در سال 91 اگر سرانه درآمد سالانه را 16 میلیون تومان برای خانوار سه نفره در نظر بگیریم، به طور میانگین می‌توان گفت این خانوار در شهر تهران زندگی مطلوبی دارند، اما اگر منابع و سطح مصارف را در نظر بگیریم ، در این صورت نمی‌توان گفت رفاه برای خانوارها وجود دارد یا وضعیت مطلوب است!

ترکی در پاسخ به ایسنا درباره اینکه در سال 91 به علت افزایش قیمت‌های عمومی ، پس‌انداز از سبد خانوارهای تهرانی به ویژه کارمندان حذف شد، نیز گفت: هزینه‌های مصرف در سال 91 بالا بود لذا نمی‌توان پس‌انداز را در سبد خانوار دید چرا که علی‌رغم افزایش درآمد، به علت افزایش قیمت‌ها، مصرف نیز افزایش یافت.

معاون برنامه‌ریزی استاندار تهران درباره پرداخت یارانه‌ها نیز گفت: پرداخت یارانه‌ها در سال 92 نیز ادامه دارد و بدون تغییر به حساب سرپرستان خانوار پرداخت خواهد شد./ایسنا