اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

توضیح شیلا خداداد درباره صفحه فیس بوکش


شیلا خداداد گفت: هیچ صفحه‌ای در فضای مجازی و سایبری ندارم.

خبرگزاری ایسنا: شیلا خداداد گفت: هیچ صفحه‌ای در فضای مجازی و سایبری ندارم.



این بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار متنی آورده است: «اینجانب شیلا خداداد به‌ دلیل ایجاد شدن صفحات متعدد جعلی در شبکه‌های اجتماعی به نام من و سوءاستفاده‌های مربوطه، به‌ اطلاع می‌رسانم که هیچگونه صفحه‌ای در فضای سایبری مانند فیس‌بوک نداشته و تمامی آنچه که جسته و گریخته از آن فضاها به نام من دریافت می‌شود را تکذیب می‌کنم».


ویدیو مرتبط :
ویدیو تشکر مرسدس بنز از 9 میلیون کار بر فیس بوکش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توضیحات نوه امام درباره صفحه فیس بوکش



اخبار , اخبار سیاسی ,فیس بوک نعیمه اشراقی

 

اخبار سیاسی - توضیحات نوه امام درباره صفحه فیس بوکش

نوه امام می‌گوید که از منتشرکنندگان مطالب جعلی منتسب به خودش در فیس بوک شکایت خواهد کرد.

نعیمه اشراقی گفت: اساسا از روز بعد از عید قربان، به خاطر کامنت توهین آمیزی که به من منتسب شد، صفحه فیس بوکم را بستم و از آن زمان تاکنون هیچ مطلبی در فیس بوک منتشر نکرده‌ام و در رسانه‌ها نیز مطلبی منتشر نکرده‌ام و لذا هر مطلبی را که از آن تاریخ به بعد منتشر شده تکذیب می‌کنم.

وی تأکید کرد: از سایتهایی که برخی مطالب جعلی منتسب به من در فیس بوک را منتشر کرده‌اند شکایت خواهم کرد. زیرا هرکس با سر زدن به آن سایت‌ها متوجه جعلی بودن آن‌ها خواهد شد و کاملا مشخص است که این صفحات فیس بوکی در جهت تخریب اینجانب ساخته می‌شود.
اخبار سیاسی - ایلنا